AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #1 Skrevet 25. november 2011 I det siste har leppene til Caroline Berg Eriksen forandret seg ganske mye. De har blitt store! Jeg synes de er kjempefine, og vil ha slike selv Vet noen av dere hva hun kan ha gjort? Det er trolig ikke restylane, da hun har sagt at det ikke er det. Regner med at hun ikke lyver om det. Men noe har hun gjort. Og jeg vil vite hva Hva tror dere?
aphelion Skrevet 25. november 2011 #3 Skrevet 25. november 2011 Hvem er Caroline Berg Eriksen, og hvorfor bryr vi oss om henne? 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #4 Skrevet 25. november 2011 Hvem er Caroline Berg Eriksen, og hvorfor bryr vi oss om henne? Ts og du tydeligvis siden du går inn i tråden og tar deg tid til å kommentere..........
aphelion Skrevet 25. november 2011 #6 Skrevet 25. november 2011 Ts og du tydeligvis siden du går inn i tråden og tar deg tid til å kommentere.......... Tror ikke du leste hva jeg skrev 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #7 Skrevet 25. november 2011 Hvis dere ikke vet hvem hun er og ikke har noe fornuftig å si kan dere vel holde dere for gode til å skrive i tråden? Fint om noen kan rydde opp.
Gjest Wanted Skrevet 25. november 2011 #8 Skrevet 25. november 2011 Er dette et desperat forsøk på å lage en klin lik FF-tråd som den som allerede er? Hun har Restylane i leppene og har aldri benektet det. Tvert imot.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #9 Skrevet 25. november 2011 TS her. Jeg lagde ikke denne tråden for å hetse fotballfrue (slik som den andre tråden). Jeg vil ganske enkelt vite hva hun har gjort med leppene, for jeg synes de var fine og vil ha sånn selv. Tenkte noen som har øye for slikt kunne fortelle meg hva de tror hun har gjort. Hun sier jo selv at hun ikke har tatt restylane denne gangen, så da må det være noe annet.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #10 Skrevet 25. november 2011 Hvem er denne Caroline Berg Eriksen? Bilder å dele kanskje? Uansett, stemmer sikkert bra med fugeskum. Kanskje iblandet litt superlim og mørtel.
BeautyFuzz Skrevet 26. november 2011 #11 Skrevet 26. november 2011 (endret) http://www.kjendis.no/2011/11/25/kjendis/klikk/det_nye/mote/19164932/ Hun har tatt restylane, men hva så? Endret 26. november 2011 av Malin;) - Makeup
AnonymBruker Skrevet 26. november 2011 #12 Skrevet 26. november 2011 Jeg har hørt en fugl som sang om: snusleppe. vet ikke om det er sant altså 1
Gjest *smak* Skrevet 26. november 2011 #13 Skrevet 26. november 2011 Jeg snakker helst positivt om personer... men denne gangen kan jeg ikke helt dy meg.. Jeg synes de som forstørrer leppene ser ut som de har fått et vepsestikk... Men jeg respekterer deres valg....
BeautyFuzz Skrevet 26. november 2011 #14 Skrevet 26. november 2011 Husker før så hadde jeg lyst å prøve Restylane, men jeg er glad jeg ikke gjor det Hørt mangen skrekkhistorier om klumper og sånt :S Men har ikke noe i mot at andre gjør det. Det er deres valg
Gjest Wanted Skrevet 26. november 2011 #15 Skrevet 26. november 2011 (endret) Jeg har hørt en fugl som sang om: snusleppe. vet ikke om det er sant altså HAHA. Du får ikke slike lepper av å snuse. Får man Restylane-lepper av snus, så tror jeg ennå flere jenter hadde snust. Og tror ikke Caroline Eriksen er typen jente som snuser. Ærlig talt :gjeiper: Edit: Massiv skriveleif. Endret 26. november 2011 av Wanted
AnonymBruker Skrevet 26. november 2011 #16 Skrevet 26. november 2011 men hun sier vel bare at hun hadde deet før? og at hun da så ut som en and. (noen som har ett godt bilde eks. på det foretsen?) så det betyr vel at hun er naturlig nå..
AnonymBruker Skrevet 26. november 2011 #17 Skrevet 26. november 2011 Hun er definitivt ikke naturlig nå. Har du sett leppene hennes?
AnonymBruker Skrevet 26. november 2011 #18 Skrevet 26. november 2011 HAHA. Du får ikke slike lepper av å snuse. Får man Restylane-lepper av snus, så tror jeg ennå flere jenter hadde snust. Og tror ikke Caroline Eriksen er typen jente som snuser. Ærlig talt :gjeiper: Edit: Massiv skriveleif. Hvilken type jenter er de jentene som snuser? For jeg kjenner i alle fall både berter, hipstere, rockere, idrettsjenter m.m. som snuser.. 1
Gjest Wanted Skrevet 26. november 2011 #19 Skrevet 26. november 2011 Hvilken type jenter er de jentene som snuser? For jeg kjenner i alle fall både berter, hipstere, rockere, idrettsjenter m.m. som snuser.. Jeg er enig i det, og snuser selv. Ser utrolig mange som snuser. Men Caroline virker som ei som gjør alt for å oppnå god helse og godt utseendet, og snus bidrar vel ikke akkurat til det? Derfor slår hun meg ikke som en snuser (men selvsagt kan jeg ta feil!). Dessuten så gjør ikke snus at leppene svulmer opp og plutselig blir seende ut som Restylane-lepper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå