Gjest VesleMars Skrevet 25. november 2011 #1 Skrevet 25. november 2011 Er fredager kosedag for dere, eller er fredag vanlig hverdag? Hva skal du ha til middag? Og skal du kose deg med noen spesielt etter middag? Jeg er syk og trenger litt inspirasjon... Endelig sulten igjen
Spøkelse Skrevet 25. november 2011 #2 Skrevet 25. november 2011 Skal ha biff til middag, med grønnsaker og poteter! Mmmmm. Ellers blir det ikke noe særlig med godteri osv, har litt salt lakris jeg koser meg med, og et par kopper kaffe
Maria.91 Skrevet 25. november 2011 #3 Skrevet 25. november 2011 skal "kose" meg hele dagen med eksamenslesning! Hehe, men tenker å gjøre det LITT hyggeligere for meg selv, er tross alt helg. Så jeg skal lage brownie-muffins (ja, med Toro sin hurtig-brownies-pose), og de skal toppes med en frosting jeg lager av smøreost, melis og knuste oreo-kjeks!! MMMHH...
Gjest Heloise Skrevet 25. november 2011 #4 Skrevet 25. november 2011 Slappe av og gjøre ingenverdensting! Hurra!
Glynis Skrevet 25. november 2011 #5 Skrevet 25. november 2011 Pizza. Og sikkert noe snacks på julemarkedet hvis de selger noe. 2
Gjest anygirl Skrevet 25. november 2011 #6 Skrevet 25. november 2011 Er ikke bestemt enda hva middagen blir, kanskje rester fra gårsdagens lasagne Så blir det dram og NRS ikveld! Tradisjon å sitte hver fredag med en dram i hånden å høre på National Rap Show på p3! 1
Lykkelitenen Skrevet 25. november 2011 #7 Skrevet 25. november 2011 Jeg skulle nyte ukens eneste fridag med null eksamenslesning, bare spille Skyrim og spise sjokolade, men blir nok også en laksemiddag på kvelden, samt litt brus. Vinen min ga jeg bort til en nabo som skulle i besøk, emn den fikk jeg aldri tilbake...
Gjest Nenya82 Skrevet 25. november 2011 #8 Skrevet 25. november 2011 Jeg skal faktisk ha ribbe i dag.Ikke noe julemiddag,men får se hvordan den blir siden jeg aldri har stekt ribbe før. Ble litt inspirert av Hellstrøm så kjøpte en stor en så har jeg og samboer mange middager av den fremover Ellers skal jeg drikke brus og sikkert spise noe godt,også bare slappe av
Gjest anygirl Skrevet 25. november 2011 #9 Skrevet 25. november 2011 Jeg skulle nyte ukens eneste fridag med null eksamenslesning, bare spille Skyrim og spise sjokolade, men blir nok også en laksemiddag på kvelden, samt litt brus. Vinen min ga jeg bort til en nabo som skulle i besøk, emn den fikk jeg aldri tilbake... Har løst på spillet skyrim selv, men er usikker på om jeg hvorvidt skal kjøpe det.. er det så bra? presterte å kjøpe Dead island da det kom ut, hadde hørt at det va så bra, men den va en skikkelig skuff....
AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #10 Skrevet 25. november 2011 Bladet Kamille : ) og diettmaten min.
Redbull Skrevet 25. november 2011 #11 Skrevet 25. november 2011 Spørs hvor mange kalorier jeg har igjen etter middagen, som blir gruterett i kveld blir nok ikke mange så kan være jeg må spare godtespisinga til i morgen
isbiten. Skrevet 25. november 2011 #12 Skrevet 25. november 2011 Blir i pinnekjøtt og muligens et par glass vin i kveld, skal på julebord! :D
Lykkelitenen Skrevet 25. november 2011 #13 Skrevet 25. november 2011 Har løst på spillet skyrim selv, men er usikker på om jeg hvorvidt skal kjøpe det.. er det så bra? presterte å kjøpe Dead island da det kom ut, hadde hørt at det va så bra, men den va en skikkelig skuff.... Det er så bra at vi har en egen tråd for det her inne og aktiviteten er høy! Anbefales, perfekt fredagskos
cardigan Skrevet 25. november 2011 #14 Skrevet 25. november 2011 Skal muligens ha protein kjeks! Må bare smake dem når de er ferdige for å se om det smaker godt
Gjest Navifairy Skrevet 25. november 2011 #15 Skrevet 25. november 2011 Fredagskosen her er vårruller. Nam nam! Så blir det vel Nytt på Nytt og kanskje Senkveld med Thomas og Harald på tv.. bare avslapping. Godis kommer først imorgen
Gjest NozMonster Skrevet 25. november 2011 #16 Skrevet 25. november 2011 kveldens kos: kg senkveld tepper og varmeflaske te
Gjest Applecore Skrevet 25. november 2011 #17 Skrevet 25. november 2011 Skyrim og klementiner, og etterpå: hjemmelaget kebab ^^
Soleklart Skrevet 25. november 2011 #18 Skrevet 25. november 2011 To glass vann, et knekkebrød og en Tramadol(sterke smertestillede)
Gjest Thessie! Skrevet 25. november 2011 #19 Skrevet 25. november 2011 Vi skal kose oss med kyllingvinger og smoothie-is. Har aldri laget det før, så er spent på om det blir godt!
baltazar Skrevet 25. november 2011 #20 Skrevet 25. november 2011 Skyrim og klementiner, og etterpå: hjemmelaget kebab ^^ Tenkte å kjøpe skyrim i morgen. Er du fornøyd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå