AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #1 Skrevet 25. november 2011 ..hvertfall de som er så fantastiske som min Hun stiller alltid opp for meg. Selvom hun ikke alltid er enig i mine valg. Jeg er nå blitt 25 år, og vi er veldig gode venner. Men hun er veldig tydelig på at vi er mor og datter da, og ikke venninner Vi er veldig like, har samme humor, og elsker å være sammen. Hun har alltid gode råd, og klarer alltid få meg over på positive tanker. Hun er rett og slett verdens beste Jeg flyttet hjemmefra for 5 år siden, og bor i en annen landsdel. Likevel sender vi meldinger hver dag, og prater sammen flere ganger i uken. Hun kommer alltid til å være den som betyr mest for meg i hele verden. Hva er det med mødre som gjør at dere alltid stiller opp for deres barn? En venninne av meg tok silikon tidligere i år. Moren var totalt i mot det, men ble likevel med henne på sykehuset og ble hos henne noen dager etter operasjonen. Ikke mange har en slik ubetinget kjærlighet til et annet menneske. Uansett hvor mye skuffer dere, så er dere der alltid Håper jeg blir en slik mor en vakker dag. Foreløpig er jeg bare en veldig egoistisk student, som gjør akkurat hva jeg vil. Ser ikke ut til at det er mye håp
Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 26. november 2011 #2 Skrevet 26. november 2011 Det ordner seg nok. Det høres i alle fall ut som at moren din er et godt forbilde for deg Jeg <3 også min mamma
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå