AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #1 Del Skrevet 25. november 2011 Jeg skal lage en felles gavekurv til mamma og pappa. Det er har tenkt å putte oppi er: 1 flaske plommegløgg 1 flaske gårdssaft 1 pk julekaffe 1 glass hjemmelaget nøttekonfekt 1 glass Baylieskuler 1 glass puncboller Er dette nok?? noen som evt. har tips til noe mer jeg kan ha oppi?? Og hvor kan jeg få kjøpt en passene kurv som ikke er for dyr?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Markjordbær Skrevet 25. november 2011 #2 Del Skrevet 25. november 2011 Det går an å legge ved litt ikke-spiselige ting også, som f.eks. noen fine servietter, stearinlys/telys e.l. Kan friskes opp med litt frisk frukt, men da bør du vente til julaften eller dagen før med å pakke de inn En flaske vin? Vet ikke hvor man finner kurv, men kanskje i interiørbutikker eller hobbybutikker? Jeg fant en i en interiørbutikk for noen år siden som jeg fylte opp og ga i gave, men den var ganske stor, så fikk plass til myyye oppi! Andre ganger jeg har gitt den typen gaver har jeg brukt skoesker! Har du ingen, så gå på en skobutikk og spør om de har en å gi bort, det har de som regel. Jeg liker best de med løst lokk (ikke de hvor lokket henger sammen med bunnen på den ene siden), for da kan jeg kle de pent med julepapir (bunn og lokk hver for seg), og når lokket er på, holdes det på plass av julebånd. Da ser esken fortsatt fin ut etter at man har åpnet den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safran Skrevet 25. november 2011 #3 Del Skrevet 25. november 2011 Vet ikke hvor mye du pleier å ligge på i gave jeg, men du kan spe på med lys, servietter, noen gode kaffekopper, ullsokker, handkrem ol. Har tenkte å lage kurver selv i år og til svigers skal vi feks legge oppi en Victorinox kokkekniv (Til bords har disse på tilbud til 299,- i neste uke). Og angående selve kurven så vet jeg at Europris har en del billige, evt så kan du jo gjøre sånn jeg har tenkt til mine foreldre, nemlig å fylle varene i en slik avis/bladkurv med hank (de trenger nemlig det så kjekt å gjøre det som en del av gaven). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 25. november 2011 #4 Del Skrevet 25. november 2011 Kjøpte kurv på Obs i dag! Europros hadde også en ganske stor en til 99 kr! Christiania Glasmagasin har diverse "homemade" syltetøy, chutney, drops o.l Spesielle ting, og veldig godt! Fra 39 for stort glass til 69 kr for 6 små... Te Håndkrem Brente mandler Kjøkkenduk eller -håndkle som du draperer i bunnen av kurven Et fint skilt fra f.eks Kremmerhuset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #5 Del Skrevet 25. november 2011 Tusen takk for gode tips:) Hilsen Ts Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ludo Skrevet 25. november 2011 #6 Del Skrevet 25. november 2011 Dette var en bra gave! Tror kanskje jeg skal satse på noe lign til m og p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå