AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #21 Skrevet 25. november 2011 Takk sjef som ga meg kjeft når jeg jobbet overtid. Fordi jeg ikke ville "ta ned datasystemet" fra de andre i ordinær arbeidstid. Takk for å ta fra meg arbeidssted og arbeidsoppgaver og i tillegg sørge for å være borte den dagen jeg oppdaget det. Takk for de gangene du stoppet ved kontoret mitt og var hyggelig sånn at jeg fikk angst. Skjønte jo etter hvert at det var fordi vår sjef over der var på kontoret sitt vegg i vegg. Takk for at du gledet deg over at jeg måtte dra hjemmefra kl. 4 på natta for å komme på kurs. De andre fikk dra kvelden i forveien. Jeg gledet meg over den dagen du måtte gå på timen og fikk følge inn på ditt kontor. Dessverre så ser jeg at du herjer i bransjen fortsatt. Takk for de kollegaene jeg har i dag. De er ingenting annet enn hyggelige 1
Gjest takkforatte Skrevet 26. november 2011 #22 Skrevet 26. november 2011 WOW. Nå kjenner jeg at jeg har gjort det riktige valget i arbeidslivet, for om det er SÅNN hverdagen er, så er jeg jaggu glad for at jeg meldte meg ut. Takk til meg selv, som ganske tidlig forstod at det var nattevakt på bolig som var tingen. Tusen takk for at jeg har 12 dager ekstra fri i måneden hvor jeg kan holde på med mine hobbier og familie. Hjertelig takk skal jeg ha for at jeg slipper kjipe sjefer og stressende og delvis meningsløse arbeidsoppgaver. Takk for at jeg har tid og fritid til å lese hva jeg vil, nyte fridagene, fiske, gå tur i skogen, og ha det fint med min kone. Takk for at jeg forstod at de helsemessige ulempene ved å jobbe natt veid opp mot de helsemessige ulempene ved en stresset arbeidsdag går i min favør. Takk for at jeg meldte meg litt ut fra det hele. Takk for at jeg slipper å konkurrere. Takk for at jeg får være meg selv. 2
Gjest sinnataggen Skrevet 26. november 2011 #23 Skrevet 26. november 2011 Takk til sjefen som alltid på en eller annen måte har "glemt" våre muntlige avtaler, som en dag takknemlig ber meg om innspill og forslag, og som neste dag blir fornærmet og slår ned alt av input jeg kommer med ang butikken. Takk for at du den ene dagen skal være superbestfriends og forteller meg om siste daten din, når du neste dag er superseriøs og flere ganger skal påpeke at du er sjefen min. Supert at du ansetter 17 ekstrahjelper og ingen faste ansatte fordi det er billigere, og setter ansvaret for å fikse vakter om det skjærer seg over på MEG når DU har ansvaret og jeg ikke får ekstra betalt for denne oppgaven. Takk for at du kommer og ler høylytt over at du "tvang han ene til å jobbe ikveld" når jeg skjønner at det neste gang er jeg som vil bli tvunget. Takk for at du utnytter godviljen og innsatsen min til jeg er utbrent og sykmeldt, for så å ha ansatt en ekstra person i fast stilling som dekker nøyaktig de timene jeg hadde jobbet i mnden i 9 måneder, med forklaringen om at "sykmeldinger er så fæle og usikre, jeg visste ikke om du kom tilbake" når jeg sa 5 dager før ansettelsen at jeg var tilbake om en uke, og at jeg gjerne ville ha fast stilling. Og tusen hjertelig takk for at du hadde glemt alle mine kvaliteter, min innsats og selgeregenskaper når jeg kom tilbake så du "ikke hadde noe grunnlag å skrive attest på". Jeg var jo tross alt "borte så lenge"... f*en så mye de får herje de butikksjefene...
Gjest grapefrukt Skrevet 26. november 2011 #24 Skrevet 26. november 2011 Tusen takk kjære kg-brukere som gjør meg oppgitt ved å starte og bidra i tråder som dette. Jeg mener, hva faen er galt med å bare si ifra til sjefen om at de nye skaper kvalm, eller bare gi en advarsel til den ansatte som sier ifra for seint lissom? Man trenger ikke svare i alle kg-tråder, spesielt ikke hvis man lar seg irritere og bare klager. Skjerp deg! 3
Aerah Skrevet 26. november 2011 #25 Skrevet 26. november 2011 Høres ut som om det er MANGE som sliter i arbeidslivet når det er slik dere blir behandlet av både kolleger og overordnede!!!:S Da vil jeg benytte meg av anledningen til å "sende" en seriøs TAKK til kolleger og overordnede på arbeidsplassen min for å backe meg opp dersom jeg føler meg ubrukelig, hjelpe meg når jeg trenger det, og har tro på at jeg får ting til når jeg selv er redd for å feile. Takk for et godt og profesjonellt miljø, takk for at jeg kan ta opp ting jeg er uenig med samtidig som det blir tatt seriøst. Takk for at jeg blir behandlet likeverdig selv om jeg ikke er ferdig utdannet i det jeg jobber som. 2
Gjest bolla Skrevet 26. november 2011 #26 Skrevet 26. november 2011 Takk til sjefen min, som synes at stillhet er gull ,hater konflikter og at folk sier ifra ( da får man tilsnakk) og for at hele arbeidsplassen går a dundas fordi du *an ansetter udugelige folk som ikke tar ansvar og sitter og drikker kaffe og surfer på facebook hele dagen.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2011 #27 Skrevet 26. november 2011 Takk min "kjære" medstudenter som syns det er ok å snakke høyt i telefonen og ha syklubb på biblioteket mens jeg prøver å lese. Takk for at jeg må holde meg for ørene for å prøve få latteren og kakkelet litt dempet. Takk for at grupperommet ved siden av vårt høres ut som et vorspiel. TAKK for at dere ikke kan respektere andre studenters ønske om ro til å lese når de drar opp til Uni. for å få fred. Grrr, ta syklubben deres et annet sted!
Fanta Exotic Skrevet 27. november 2011 #28 Skrevet 27. november 2011 (endret) Tusen takk kollega som er hos legen på mandag og får utskrevet en legeattest ang. sykmelding uten å gi beskjed, og kommer på tirsdag og jobber halve dagen før du leverer attesten og sier du skal hjem med en gang.. Endret 27. november 2011 av Fanta Exotic
ninuska_ Skrevet 27. november 2011 #29 Skrevet 27. november 2011 Takk sjef, som surrer så mye med vaktene at jeg ender opp med å bli fratatt vakter du har satt meg opp på (for du manglet folk) - og de ender opp med å bli gitt til andre. Uten at du (tror jeg?) er klar over det selv. Takk for den økonomiske ustabiliteten du gir meg. Takk til sidemannen på lesesalen som har termos som lekker. Som renner over på min del av pulten... på mine bøker. Og ikke så mye som et unnskyld. Takk for at jeg må rydde opp etter deg der du sitter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå