Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg snakket med min kjære i går. Jeg har tidligere blitt kalt for din jævel

fordi hun måtte stå opp og kjøre meg på jobb når hun fikk låne min bil,

Fått fingern i trynet fordi jeg gikk 10 meter foran henne ut et fly,drittsekk

fordi jeg har tatt meg av min egen sønn. Jævla drittunge når min sønn har vært på besøk (helgepappa).Hun spurte hva jeg tenkte på. Jeg sa at det er vanskelig å forstå at sånne ord hører med i et forhold. Hun forstod ikke det ved å spøke det vekk. "Det var jo ikke sånn ment,da elskling".

Jeg spør da. Synes du at det er riktig å si sånt. Jeg mente det ikke sånn.

ER det rom for missforståelser??. HUn har ingen tanker for at det er vanskelig å glemme selv om jeg kan tilgi og at jeg trenger tid på dette.

Vi skulle gifte oss i April,men jeg vil nok si i Januar at det kan vi drøye litt.

Det er for jævli å gi slik at den andre parten ikke har respekt for at det tar tid. "Når blir du normal igjen,jeg vil ha kjæresten min tilbake". Hva synes dere om sånt noe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dama virkelig har kalt deg drittsekk fordi du har tatt deg av din egen sønn bør du snarest dumpe henne.

Du tror ikke du har misforstått henne da? Er vel ingen som kaller noen drittsekk når de tar seg av barna sine...

Skrevet

Jeg leste ditt tidligere innlegg også, og nå bare forsterket du mitt inntrykk av madamen din, du må bryte med henne før hun ødelegger deg og gutten din.Den damen der har stor psykiske problemer og det er ikke din oppgave å hjelpe henne så lenge hun ikke innser det selv. Ei oppegående dame som kaller mannen en drittsekk fordi han tar vare gå gutten sin? :evil: Nå må det ringe noen klokker i hodet ditt snart! Unnskyld meg, men tenk på sønnen din som er pokka meg nødt til å leve med hun pga at du er sammen med henne. At du, en voksen mann lar deg frivillig tråkke ned på er ditt problem men når det preger din gutt da får du jaggu ta affære...

Gjest Fuglehue
Skrevet

vi kaller vareandre jevel men det er bare på tull og tøys. er det seriøst er det slett ikke hyggelig, spesielt ikke i disse juletider

Skrevet

Jeg synes ikke det er spesielt tilgivelig å kalle hverandre så stygge ting uansett, jeg.

De ordene svir uansett hvor mye man sier unnskyld etterpå.

Og man husker de. Lenge.

Det vitner om liten eller ingen respekt for sin partner å holde på slik.

Audi2, jeg vil råde deg til å ta en alvorlig prat med damen din, si at hun sårer deg fryktelig når hun sier slikt, og at det ikke er forenelig med deres planer om å holde sammen resten av livet.

Du bør også si til henne at du ikke kan (eller vil) velge bort sønnen din. At et (presumptivt) voksent menneske ikke skjønner dette på egen hånd er helt utrolig.

Gå i deg selv og finn ut hva du vil videre, men still uansett klare krav til henne. Snakk i tydelige ord (jeg aksepterer ikke at ......).

Ønsker deg lykke til, håper det løser seg på en måte som fungerer for alle parter!

Skrevet

Når man har barn, bør man holde seg langt vekk fra partnere som ikke er inkluderende overfor barna.

Tenk deg; du vil neppe la henne være alene med din sønn, - men det vil nødvendigvis måtte skje, før eller siden - dersom dere holder sammen - og hva kan hun finne på å si til han da?

Føler du at du overhodet kjenner denne kvinnen? Jeg hadde begynt å lure på hva som skjer i hodet på henne, og hva hun tenker - og blitt så skeptisk at jeg begynt å planlegge min avskjed.

Hun mister jo kontrollen fullstendig, virker det som, og spøker det vekk etterpå. Tok hun det innover seg, ville hun tatt det som skjedde opp til en seriøs samtale ... kanskje tilbudt seg å gå til terapi - men så lenge hun ikke ser hvordan hun er (du kan ikke fortelle det, nei - det vil virke som angrep mot hennes væremåte) - så vil hun heller ikke være mottagelig for noen behandling (dersom det kan behandles overhodet).

Kanskje har hun vokst opp med slik munnbruk selv, og derfor reagerer slik? Men husk at du ikke bare gifter deg med henne - du gifter deg med "hele familien" - og vil du det?

Skrevet

Damen har i hvertfall et ordforråd som jeg hadde hatt problemer med. Kaller hun deg for jævel, når hun egentlig mener dust? For meg ville i hvertfall dust være mer spiselig, selv om det sårer. Men hun overreagerer kanskje en del også. Tror jeg hadde blitt oppgitt av henne. Du får snakke med henne om språkbruken hennes, særlig hvis du har tenkt til å la henne være sammen med barnet ditt. Blir ikke noe særlig bra når ungen din kaller deg "pappajævel" etter å ha tilbrakt for mye tid med henne...

Catzy

Gjest Madam Felle
Skrevet

Forstår ikke at en kan kalle en person en liksom skal være glad i for jævel, drittsekk ol. Selv om det kanskje ikke er på alvor, viser en faktisk at en ikke har stor respekt for den andre parten.

Jeg hadde aldri akseptert at min kjære kalte meg for jævel eller drittsekk, og det tror jeg ikke han hadde gjort heller.

Skrevet

Stor sannsynlighet for at hun har lite respekt.

Ikke tolerer det. Så lenge du bare tar imot vil respekten bare bli mindre og mindre. På tide å reise deg opp og sette en grense!

Gjest Helene 8
Skrevet

Dette ligner på min framtidige eks-mann. Jeg gjennomførte brylluppet og trodde kallingen (idiot, psykopat, dum i hodet, osv) var et akkutt uttrykk for stress foran den store dagen. Derimot ble han mye værre etterpå. Han skulle plutselig bestemme alt, og inngikk han kompromis gjorde han i praksis maksimalt for å sabotere. Et eksempel på sinnet var hvis jeg trengte bilen (da måtte jeg kjøre han om morgenen og det syntes jeg var helt greit). Men hvis jeg trengte bilen måtte han vite hvor jeg skulle og alle mine ærend for å sjekke om det var grunn nok til å bruke den. La meg få presisere at det var felles bil. Hvis han tok bilen til jobb kunne han ikke parkere i sentrum (for dyrt), så han kjørte til pappan sin og parkerte den, så kunne pappan kjøre han til døra på jobben.....

Vær snill å ta signalene på alvor. Vil du ha det sånn resten av livet. Du må nok regne med at det ikke skjer forandringer selv om du gifter deg. Slike personer har nok fått noe inn med oppdragelsen, og tro meg; svigerfamilien trenger ikke være noe bedre!! Faktum er at de kjenner ikke til annen oppførsel og tror faktisk det er helt normalt.

Tenk på ditt barn, og forestill deg 30 år fram i tid. Er du villig til å la ditt barn vokse opp med dette? Barn kopierer oppførsel og væremåte, og du kan risikere at ditt barn kopierer hennes oppførsel etter en viss tid.

Dette er bare en enkel advarsel fra en som er på tur ut av et helvete!

Skrevet

Finner du deg virkelig i dette?! Makan til bitchy kjæreste :riste:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...