Wildrose Skrevet 25. november 2011 #1 Skrevet 25. november 2011 Har piercing allerde i ørene og i det ene øyenbrynnet, vuderer nå å ta en piercing som sitter der en skjønnhetsflekk skal være. Har du tatt dette? Var det værre enn andre piercinger? Hvordan er det i tiden etterpå? Mye jobb med å rense og slikt? Noen ting jeg burde vite? Tusen takk for svar.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #2 Skrevet 25. november 2011 Har piercing allerde i ørene og i det ene øyenbrynnet, vuderer nå å ta en piercing som sitter der en skjønnhetsflekk skal være. Har du tatt dette? Var det værre enn andre piercinger? Hvordan er det i tiden etterpå? Mye jobb med å rense og slikt? Noen ting jeg burde vite? Tusen takk for svar. Du får ett stygt arr som nesten er umulig å dekke. Du kommer til å angre. Alle som sa det til meg bare lo jeg av. Jeg kom da ikke til å angre. Åjodaaa. Er ikke særlig sexy å være 30 år og ha en diamant i trynet. Tro meg. Ta heller i nippelen... 1
Gjest Raggy Skrevet 26. november 2011 #3 Skrevet 26. november 2011 Jeg har en å trives utmerket. Det var kjipt de først fire dagene når en bare kan spise bløt ukryddret mat og gomle isbiter hele tiden. Men det var verdt det! Jeg er langt over 30 og ser ikke hvorfor alder skulle være en begrensning for hvor en har piercing, det spørs kanskje hvor konservativ en er sjøl..
AnonymBruker Skrevet 26. november 2011 #4 Skrevet 26. november 2011 Det er ikke vondt og det er lett å rense. Blir piercingen bra vil den nok heller ikke bli noe særlig arr. Den kan slite litt på tennene/tannkjøttet tipper jeg. Og ikke for å være frekk, men hvis du skal ta en slik piercing så ville jeg ha tatt ut den i øyenbrynet. Finnes ikke mer harry kombinasjon av piercing:P 2
Wildrose Skrevet 26. november 2011 Forfatter #5 Skrevet 26. november 2011 Hm, jeg vet sanderlig ikke jeg. Mulig det kan bli for mye. Kjæresten min er helt i mot det da, men det var han når jeg tok i brynnet også..men nå synes han det er veldig fint. Det med arr, det er jo litt værre. Men at man kun ta dette når man er under 30, det er jeg ikke ening i. Synes ikke tatoveringer eller piercinger hører ungdommen til nødvendighvis. Kommer veldig ann på hvordan du er som type menneske, mener jeg da. Men takk for innspill alle sammen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå