lolrita Skrevet 25. november 2011 #1 Skrevet 25. november 2011 Skamlost lager jeg en egen traad her for aa poste denne linken: http://www.youtube.com/watch?v=4BMCUGYR8qo Jeg prover aa oppmuntre ham til aa starte et band eller noe, saa tenkte at noen ekstra views/kommentarer kanskje kunne hjelpe. Naa er jeg jo "biased" men jeg synes han er ganske flink
Gjest Hikken Skrevet 25. november 2011 #2 Skrevet 25. november 2011 Han var jo kjempflink! Og skikkelig søt!
AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #3 Skrevet 25. november 2011 Beklager, men syns ikke det var spesielt bra 5
Gjest anygirl Skrevet 25. november 2011 #4 Skrevet 25. november 2011 Beklager, men må si meg enig med AB, det var ikke spesielt bra, han kan jo synge, men det var ikke det beste jeg har hørt, han kunne nesten hørtes litt tonedøv ut. prøv å få han til å øve MYE på EN sang, å varme opp stemmen ordentlig før han begynner, da det er lett å skjære en kald stemme å høres fort ut som om han synger falskt Ikke klag, du skriver tråssalt: Jeg prover aa oppmuntre ham til aa starte et band eller noe, saa tenkte at noen ekstra views/kommentarer kanskje kunne hjelpe. tips fra meg 3
lolrita Skrevet 25. november 2011 Forfatter #5 Skrevet 25. november 2011 Beklager, men må si meg enig med AB, det var ikke spesielt bra, han kan jo synge, men det var ikke det beste jeg har hørt, han kunne nesten hørtes litt tonedøv ut. prøv å få han til å øve MYE på EN sang, å varme opp stemmen ordentlig før han begynner, da det er lett å skjære en kald stemme å høres fort ut som om han synger falskt Ikke klag, du skriver tråssalt: Jeg prover aa oppmuntre ham til aa starte et band eller noe, saa tenkte at noen ekstra views/kommentarer kanskje kunne hjelpe. tips fra meg Tusen takk for konstruktiv tilbakemelding! Jeg vet at han kanskje ikke har noen typisk soloartist stemme, og at det er rom for forbedring, jeg vil egentlig prove aa overbevise ham om at det er noe der som kan utvikles, og at det ikke er "for daarlig" for aa prove aa starte et garasjeband/fortsette aa synge for goy etc :)Maa vell legge til at han ikke vet at jeg plugger linken her paa KG Fikk lov til aa legge den ut paa bloggen saa det skal gaa greit Bare saa dere forstaar at det ikke er han som "fisker etter komplementer", heller meg som haaper at jeg kan vise ham at det ikke bare er jeg som synes han er flink
Gjest anygirl Skrevet 25. november 2011 #6 Skrevet 25. november 2011 Tusen takk for konstruktiv tilbakemelding! Jeg vet at han kanskje ikke har noen typisk soloartist stemme, og at det er rom for forbedring, jeg vil egentlig prove aa overbevise ham om at det er noe der som kan utvikles, og at det ikke er "for daarlig" for aa prove aa starte et garasjeband/fortsette aa synge for goy etc :)Maa vell legge til at han ikke vet at jeg plugger linken her paa KG Fikk lov til aa legge den ut paa bloggen saa det skal gaa greit Bare saa dere forstaar at det ikke er han som "fisker etter komplementer", heller meg som haaper at jeg kan vise ham at det ikke bare er jeg som synes han er flink Det er rom for forbedring ja Stå på, og øving gjør mester! 1
chepooka Skrevet 25. november 2011 #7 Skrevet 25. november 2011 Hvis han liker å synge er det ikke noe som hindrer ham i å ha sang som hobby - men av det jeg hørte på videoen var dessverre ikke nivået hans godt nok til å synge på et seriøst nivå - ennå! Hva med å gi ham et sangkurs i julegave? Der vil han få tilbakemeldinger på stemmen sin og lære sangteknikk etc - med riktig trening er det fullt mulig å lære å synge rent f.eks. Vet ikke hvor dere bor, men her er noen linker: Vokalist.no Alle Kan Synge 4Sound Musikkskole Lykke til! 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #8 Skrevet 25. november 2011 Enig med chepooka. Ellers kan du jo gi ham noen timer hos sangpedagog i julegave? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå