AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #1 Skrevet 25. november 2011 Jeg liker analsex godt, men er så ofte jeg ikke kan ha det pga bæsj. Huff, føles skikkelig ille å skrive dette men. Når jeg har vært på do så sitter det ofte igjen små biter av bæsjen ytterst, fortsatt inni men i det rommet der det egentlig ikke skal være bæsj. Skal jo være en ekstra avluke inni der som skal være fritt for bæsj, men slik er det ikke til meg hele tiden.. F.eks en gang vi hadde sex så brukte han en finger bak og han fikk bæsj under neglen. Jeg trodde jeg skulle dø. Han tok deg fint, spratt om av senga og sa han skulle gå å vaske seg og kom tilbake likeglad. Men jeg synes det var fryktelig ekkelt. Hva kan jeg spise på forhånd så bæsjen blir fast å fin og ikke deler seg opp slik at partikler ligger igjen? Eller går det an å rense på noen måter?
AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #3 Skrevet 25. november 2011 KONDOMERIET Er et fint sted, men hvordan hjelper det ts?
Genesis Skrevet 25. november 2011 #5 Skrevet 25. november 2011 Er et fint sted, men hvordan hjelper det ts? analrenseprodukter?
AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #6 Skrevet 25. november 2011 analrenseprodukter? I stedet for å rope ut kondomeriet hadde du kanskje kunne skrevet det da... Fungerer disse?
AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #7 Skrevet 25. november 2011 http://www.kondomeriet.no/produkt/analdusj/18252764 Er denne å anbefale? Viste ikke at det fantes slikt jeg. Orgasmen blir ti ganger bedre med en finger bak... :D
AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #8 Skrevet 25. november 2011 Den virket veldig grei ja Selv har eg kun brukt en slik douche som de bruker i USA, (tømt den for "såpevannet, og renset den osv) og det funker fint, og det er ca. det samme. Lunka vann er mest behagelig syns jeg, vet ikke hvorfor
AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #9 Skrevet 25. november 2011 Men hvordan får man vannet ut igjen? Enkelt å presse ut? Og sikkert på at alt kommer ut?
AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #12 Skrevet 25. november 2011 Noen som vet om noe billigere enn kondomeriet? Tenker da også på frakten..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå