Gå til innhold

Venneforespørsler på facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har flere ganger nå opplevd at jeg får melding om at personer har godtatt venneforespørsler fra meg, uten at jeg har lagt dem til. Hvordan er dette mulig? Kan facebook bare bestemme seg for å sende ut venneforespørsler fra meg av seg selv? Utrolig irriterende!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mistenkelig... :ninja:

Nei, seriøst, BYTT PASSORD! Kanskje det finnes en forklaring et sted, men den mest logiske må da være at noen andre logger seg på som deg?

Skrevet

Ja, man blir jo litt paranoid. Har byttet passord, men det hendte etter det også.

Skrevet

Kanskje det var en gammel venneforespørsel da, og så brukte bare vedkommende lang tid på å godta?

Det finnes jo også sånne Facebook-virus, men har ikke hørt om noe sånt før. Hvis du ikke ser noe annet mistenkelig enn disse venneforespørslene, OG du bytter passord jevnlig, så hadde ikke jeg tenkt så mye mer over det, tror jeg. Men det er bare min mening, da. :)

Skrevet

Det kunne det ha vært, men jeg er sikker på at jeg ikke har lagt til disse personene, og det har hendt flere ganger. Det er så rart! Forhåpentligvis er det ikke noe farlig, men jeg hva om jeg plutselig "legger til" personer jeg virkelig ikke vil være venn med....

Skrevet

Forresten var det ei venninne av meg som lagde seg profil for en ukes tid siden, og samme dag hadde visst jeg lagt henne til. Hva dette nå enn er, er det veldig ivrige greier.

Skrevet

Forresten var det ei venninne av meg som lagde seg profil for en ukes tid siden, og samme dag hadde visst jeg lagt henne til. Hva dette nå enn er, er det veldig ivrige greier.

Kanskje Facebooken din vil hjelpe deg? :jepp:

Skrevet

Haha, ja. Kanskje den synes jeg er litt tafatt og bestemmer seg for å bare ta saken i egen hender.

Skrevet

Dette er skjedd med meg også. Og jeg er heeelt sikker på at det ikke er noen jeg selv har lagt til for lenge siden, og jeg bytter passord ganske ofte. Det er aldri helt tilfeldige personer, men 'venner av venner'. Irriterende, og litt skremmende..

Skrevet

Det går jo an å sende mail med "forespørsel" til folk som ikke er på facebook. Når vedkommende da en vakker dag oppretter en profil, så fungerer den mailen du sendte for lenge siden som en venneforespørsel... Det kan jo være én forklaring

Gjest Maneater?
Skrevet

Husk nå da å bytt passord på hotmailen og, eller så hjelper det ikke...;) hvis du hadde samme på hotmail og facebook

Gjest D_flatmajor
Skrevet

Er du sikker på at du ikke har godtatt et "venneforslag" fra felles venner? Da sendes det ut en forespørsel til denne personen fra deg.

Skrevet

Er du sikker på at du ikke har godtatt et "venneforslag" fra felles venner? Da sendes det ut en forespørsel til denne personen fra deg.

Jeg (ikke TS, men anonym over her) har bare fått 'XXXX accepted your friend request', uten å ha sendt forespørsel, godtatt forslag etc. Nada.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...