goldenchanel Skrevet 24. november 2011 #1 Skrevet 24. november 2011 Jeg har vitnemål fra kunnskapsløfte hvor jeg har toppidrett som valgfritt programfag for 1-3 klasse. Disse er vanskelig å ta opp, er det noen som vet om jeg kan bytte disse ut med andre valgfrie programfag? som kjemi eller fysikk?
Gjest NotSo Skrevet 24. november 2011 #2 Skrevet 24. november 2011 Jeg tror ikke du kan gjøre det, selv om du har strøket i fagene du vil bytte ut. Du må først ta opp de, så kan du senere ta opp kjemi og fysikk i tillegg. Jeg er ikke 100% sikker på om det er sånn, men tror det.
goldenchanel Skrevet 24. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2011 Har ikke strøket, har 4 i de men trenger en bedre karakter får ringe eksamenskontoret i morgen og høre!
Gjest NotSo Skrevet 24. november 2011 #4 Skrevet 24. november 2011 Ok, du kan ta eksamen på nytt igjen tror jeg. Men du får ikke byttet ut fagene. De fagene du tar i tillegg kommer sammen med de andre på vitnemålet.
Meridian Skrevet 24. november 2011 #5 Skrevet 24. november 2011 Jo, du kan bytte ut disse fagene med noe annet. Det kunne jeg iallfall ... men sikkert best å høre med eksamenskontoret. Mange som tar opp igjen fag til jul og til våren. Husk å melde deg opp i eksamen i januar om du vil ta eksamen til våren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå