meg525 Skrevet 24. november 2011 #1 Del Skrevet 24. november 2011 Hei Var på Narvesen i dag for å kjøpe julehefter til pakkekalender,men der hadde de ingen. Noen som vet om julehefter er i salg nå,eller er det for tidlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safran Skrevet 25. november 2011 #2 Del Skrevet 25. november 2011 Jeg er ganske sikker på at jeg så de på en bokhandel igår. Så ikke så veldig godt etter for jeg pleier å spare de til juleaften... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eske Skrevet 25. november 2011 #3 Del Skrevet 25. november 2011 Min Ica Maxi hadde idag :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Markjordbær Skrevet 25. november 2011 #4 Del Skrevet 25. november 2011 De har vært til salgs en stund allerede Ihvertfall på Meny'en jeg går på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 25. november 2011 #5 Del Skrevet 25. november 2011 Noen som vet om et sted som selger julehefter på nett? Og gjerne videresender til annen andresse ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå