Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hater håret mitt! Jeg hater det så intenst at jeg har lyst til å barbere bort hele dritten og finne en passende parykk!!! Hele tiden leser man "slik får du flott hår", "dropp tuperingskammen - gutta liker hår de kan dra fingrene gjennom!"

Når det største komplekset man har er tynt hår så er det pokker ikke mye å få gjort med det. Pupper kan man få kjøpt dersom dette er et tema, og man kan slanke seg om man har noen kilo ekstra. Håret derimot - blir aldri tykkere dersom det er for tynt. Ihvertfall IKKE mitt!! Håret mitt er halvlangt, og jeg må passe på å tupere i bakhodet hele tiden, for der er det en forbanna verv som gjør at hodebunnen selvsagt synes. På toppen er det så glissent at jeg spyr av mitt eget selvbilde. Jeg mistenker også at det blir fort fett innerst, og dagen etter en "god" hårdag (altså dagen etter hårvask med påfølgende krølling, stæsjing og tupering) så legger håret nederst seg inntil hodet på et vis. Jeg må alltid passe på å dandere slik og slik så ikke hodebunnen synes.

Jeg blir GAL!!! Vi lever i 2011 og jeg mistenker at kuren for tykt hår er oppfunnet men blir holdt tett til brystet slik at ikke kosmetikkindustrien går til helvete.

Faens dritt!!! :kjefte: :kjefte: :kjefte:

Videoannonse
Annonse
Gjest Solstråla88
Skrevet

Hva med Clip on Extension? Da får du tykkere hår når du har de på.

Skrevet

Jeg kjøpte en ekte parykk en gang.. På BAD, SKIKKELIG BAD hair days, så bare surrer jeg mitt eget hår under, og setter på parykken. Det er så befriende, av og til er det bare greit med slikt altså. Ser jo helt ekte ut da, og mitt hår er ikke så veldig langt fra parykken sitt, ser bare mer frisert ut :)

Skrevet

ja, man har silikon og slanking, men man har da faktisk hair extension også, eller? du kan kjøpe deg til tykt og langt hår, som med alt annet falskt til kroppen man kan kjøpe seg til..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...