Avalon Skrevet 24. november 2011 #1 Skrevet 24. november 2011 Jeg er utrolig lite flink til å fikse håret, også sminke. øyenskygge og mascara går greit, men resten er jeg helt talentløs på. Skal på et jubileeum med jobben snart, og trenger tips. Vil se bra ut, men eg også ganske begrenset på hva jeg kan få til. Har senebetennelse i begge armene, så både sminke og hår må være noe enkelt men, allikevel pent. Trenger også litt tips til hvilken farge øyenskygge jeg skal gå for. Akkurat nå er vel håret mitt litt strawberry blond aktig, veldig grønne øyne. Kjolen er kremfarget. Hvis dere har linker til videoer på youtube om noe dere tror kan være bra, så sleng dem på! Vet det er vanskelig å se for seg uten å se meg men, tar imot alle tips! Håret mitt går et lite stykke neden for skuldrene, men det er dessverre veldig oppklippet (etter en frisør som dreit seg ut), så det er over halvparten av håret (føles det som) som faller ut hvis jeg prøver å sette håret opp.
B18 Skrevet 24. november 2011 #2 Skrevet 24. november 2011 http://www.youtube.com/user/MakeupGeekTV?blend=1&ob=4 jeg syntes henne her har brae sminke videor, men det finnes flere. Hvis du ikke liker henne tips, kan jeg godt anbefale en annen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå