Breakeven Skrevet 24. november 2011 #1 Skrevet 24. november 2011 Ønsket dere ikke at dere kunne kontrollere mensen noen ganger? Skal møte han jeg holder på med ikveld, skal på middag og selvfølgelig fikk jeg mensen istad! Vi har ikke hatt sex på 2 uker, og jeg kunne virkelig trengt en runde. Guess I'll have to wait. Jeg er ikke interessert i å kjøre brannbil. Uansett, så gleder jeg meg til å se han:) Og å kysse han!
Breakeven Skrevet 24. november 2011 Forfatter #2 Skrevet 24. november 2011 Jeg kjører kanskje ikke branbil. Men dere skjønner poenget.
Gjest NozMonster Skrevet 24. november 2011 #3 Skrevet 24. november 2011 ta sånne mensen-utsetter-piller da vel!? man kan jo faktisk kontrolere mensen da ... 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2011 #4 Skrevet 24. november 2011 ta sånne mensen-utsetter-piller da vel!? man kan jo faktisk kontrolere mensen da ... Det er vel for sent når man allerede har fått mensen? men greit å tenke på til en annen gang kanskje
Gjest NozMonster Skrevet 24. november 2011 #5 Skrevet 24. november 2011 hihiiii...jeg leser altfor mye feil jeg..jeg leste nemlig at du skulle møte han om 2 uker og da kommer du til å ha mensen. men nå skjønte jeg plutselig ikke helt poenget med tråden din- hva du vil frem til..
Gjest Cupcakes Skrevet 24. november 2011 #6 Skrevet 24. november 2011 jeg fikk stoppet mensen ved å ta sånne piller, hadde beregnet å ta de rett før vi skulle på ferie, men mensen kom plutselig før den mnd. men det stoppet faktisk etter 1. dag jeg tok pillen.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #8 Skrevet 25. november 2011 Eller fortsette med brett nmr 2 hvis du går på ppiller
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå