Gå til innhold

Haugen Bok

Orthia

Anbefalte innlegg

Jeg har vanligvis handlet bøker på nett fra Bokkilden, Mao eller Bokklubbene. Nå tenkte jeg at jeg skulle teste Haugen Bok, fordi de sender portofritt.

Onsdag kveld (10/12) la jeg inn en bestilling på tre bøker. Idag, lørdag 13/12, fikk jeg lapp om at pakken kunne hentes på postkontoret.

Snakk om lynkjapp levering! Og jeg som hadde regnet med bokpakken muligens ikke rakk fram før jul, så jeg måtte ta julegavebøkene selv :sjarmor:.

Nå vel - Haugen Bok har uansett fått en ny kunde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruker alltid Haugen Bok. De er alltid gjennomstrømmende av service, og ja, jeg har en gang hatt dem på telefon også. De har rask levering og det er rimelig siden man slipper porto.

Når det gjelder rask levering, er det kun i pressperioder som nå før jul at det går mer enn en dag eller to. Har de bestillingen før fire så har du som regel boken i postkassen dagen etter. Annerledes hvis du bestiller en stor pakke du må på posten og hente, selvsagt, men rett i kassen dagen etter er vanlig derfra.

De har også studentrabatter på skolebøker og sånn.

Og nei, jeg jobber ikke der, men det hender om sommeren at jeg er innom i Volda i butikken deres, og det er samme service og effektivitet der. Og så så koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også god erfaring med dem, det går veldig raskt! Men jeg synes også det går ganske kjapt med mao også jeg da... Iallfall som regel. :ler: Mao har jo den kjekke funksjonen at man kan sende inn bokanmeldelser og få 20 kr pr bok som man kan handle for senere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg handler bare fra Haugen Bok når jeg skal ha bøker. Både skjønnlitteratur og skolebøker kommer etter max to dager.

Har flere ganger opplevd å få boka i posten dagen etter at jeg bestilte! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også god erfaring med dem' date=' det går veldig raskt! Men jeg synes også det går ganske kjapt med mao også jeg da... Iallfall som regel. :ler: Mao har jo den kjekke funksjonen at man kan sende inn bokanmeldelser og få 20 kr pr bok som man kan handle for senere![/quote']

Hvordan gjør man det, da? Kan man anmelde alle bøkene de selger, og stilles det noen krav til kvalitet? Er det noen begrensninger på hvor mange bøker man kan anmelde?

For øvrig må også jeg si at Haugen Bok er genialt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan legge inne en anmeldelse på alle bøkene de selger, med mindre det allerede ligger 5 anmeldelser ute på boken. Man kan heller ikke legge inn flere anmeldelser på samme bok, men i ulike utgaver.

Det skal være min 100 ord og max 200 ord pr anmeldelse, og den må godkjennes før den eventuelt blir registret. Den skal være til nytte for andre lesere/brukere og skal være en anmeldelse av boken.

Synes dette er kjempekjekt jeg, og har sendt inn mange anmeldelser. Noe som har gitt meg mange gratis bøker!

Mer informasjon finnes på

http://www.mao.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg blir å finne blant bokanmelderne der etterhvert. Takk for tipset' date=' lille Tjorv.[/quote']

Bare hyggelig! Flott måte å få noen billigere bøker på iallfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har handlet masse hos Haugen bok og alltid vært fornøyd.

Helt til min siste erfaring her i våres... :evil: Bestilte en bok, og ventet og ventet - ingen bok kom. Ingen melding heller, selv etter 2,5 måneder.

Så tok tålmodigheten slutt og jeg sendte inn en mail med forespørsel. Fikk mail tilbake: Dessverre, boken er utsolgt og kommer ikke inn igjen.

Det er jo forsåvidt helt greit, slikt skjer, men det ville jo vært en fordel å si fra til en fast kunde da!! De hadde jo all kontaktinfo til meg! Fikk ikke en unnskyldning i mailen heller.

Så Haugen Bok har en kunde mindre, og jeg er på jakt etter ny nettbokhandler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haugen bok er en god bokhandel, de er raske og leverer fraktfritt. Har handlet mye derfra!

Men jeg har dårlig erfaring med dem også..

Bestilte et barnespill til pc derfra en gang, flere måender siden, og har ikke fått det enda. Ikke noen forklaring på hvorfor heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bestilt nå nylig fra Haugen Bok jeg også, og opplevde det samme som deg Morrison. Pleier svært sjeldent å kjøpe andre bøker enn studiebøker, men hvis jeg skal gjøre det så blir det nok Haugen Bok igjen ja :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aderthiel

Det jeg ikke bestiller fra amazon.co.uk, bestiller jeg fra Haugenbok. Er kjempefornøyd med servicen deres. Når det gjelder utsolgte eller bøker i rest har jeg alltid fått beskjed om det på følgesedlene. Det står også på "min side" på "ordrer".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...