Gjest Anonymous Skrevet 13. desember 2003 #1 Del Skrevet 13. desember 2003 Jeg og samboer jenta mi bruker å kose oss ofte og lenge i dusjen og såper hverandre inn og har av og til samleie der, skikkelig godt og koselig. Problemet er at jeg blir såpet godt inn og såper meg selv inn og vasker alt og styrer, men 2 plasser lukter alltid samme gamle etterpå, underarmene og kjønnshår. Jeg skjønner ikke hvorfor det ikke går bort, har prøvd flere typer såpe også sånn Dr.greve ting og en annen intim vask såpe som dama påførte, men under armene vet jeg ikke helt hva jeg skal prøve. Det er jeg som er mest plaget av å ikke føle meg ren selv etter å ha dusjet og er red for at det skal plage henne så jeg tar på en eller annen godt dekkende deodorant selvfølgelig men nå liker hun ikke den heller rett etter at den har blitt påført. Jeg begynner å lure på om det kan være at jeg blir svett av kosen og aldri blir ren, men ny svette skal da ikke lukte så mye? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 13. desember 2003 #2 Del Skrevet 13. desember 2003 Du lukter sikkert ikke annet enn god, gammeldags mannekropp! Vi er blitt så vant til så mye såper og parfymer i alt vi påfører oss, vasker tøyet vårt i og hårspary og kremer og sånn, at vi har glemt hvordan en menneskekropp lukter. Og nei, du lukter ikke vondt når du er nydusjet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. desember 2003 #3 Del Skrevet 13. desember 2003 Trimmet bort veldig mye av hårene nedentil, men ikke sånn at det blir stikkende for henne, får se om det hjelper litt. Jo det er mye parfyme og sånnt i alt, men vil jo helst at folk rundt meg skal slippe å ha det under nesa for å si det sånn hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 14. desember 2003 #4 Del Skrevet 14. desember 2003 Jeg leste at det kunne hjelpe å gi huden under armene en god omgang med skrubbekrem for å bli kvitt døde hudceller, det skulle hjelpe met sjenerende svetetlukt. Kanskje verd et forsøk? Sier meg ellers helt enig med Tusenfryd: Nydusjet mann lukter godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. desember 2003 #5 Del Skrevet 14. desember 2003 hvordan klarer du å lukte på kjønnshårene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest India Gyllenhaal Skrevet 14. desember 2003 #6 Del Skrevet 14. desember 2003 Her er hva du gjør: Trim vekk så mye hår som mulig fra armhulene, la det være igjen bare litt og ikke la det være for tett hårvekst. Kjøp deg en krukke med peelingkrem og gi huden en omgang med dette 2 ganger i uken for å bli kvitt døde hudceller og rester av gammel deodorant. Forsøk deodoranter som Yerka (som stopper svetten, fås på Apotek), eller en deo fra en herreserie. Ikke bare grip det første og beste fra hylla på REMA, gå til ett parfymeri. Når det gjelder kjønn og kjønnshår så kan du med fordel trimme vekk litt der også, tynne det ut så det ikke blir så tett og bruk intimsåpe, du kan også forsøke en intimspray som er en slags deo for underlivet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. desember 2003 #7 Del Skrevet 14. desember 2003 hvordan klarer du å lukte på kjønnshårene dine? Klippe av en dusk og lukte? Du må tenke løsninger, ikke problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. desember 2003 #8 Del Skrevet 15. desember 2003 Det er jeg som er mest plaget av å ikke føle meg ren selv etter å ha dusjet og er red for at det skal plage henne så jeg tar på en eller annen godt dekkende deodorant selvfølgelig men nå liker hun ikke den heller rett etter at den har blitt påført. Jeg begynner å lure på om det kan være at jeg blir svett av kosen og aldri blir ren, men ny svette skal da ikke lukte så mye? Du lukter kåt mann!!! Den lukta forteller kjæresten din at du er tent på henne, og så dynker du deg med ekkel kamuflasjedeodorant Sikkert helt greit hvis du ikke vil ha mer etter dusjen, men vil du det, så la være. Jeg vedder på at kjæresten din tenner på den lukta du sier plager deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. desember 2003 #9 Del Skrevet 15. desember 2003 Veldig rart....Jeg og dama har ikke vært i svømmehallen på en stund pga vedlikehold og no greier, men da en kamerat som jobber der ringte og sa de hadde fyllt opp helt nytt vann og akkurat fått det teperert, så vi måtte komme å prøvesvømme før de åpnet neste dag, så vi dro selvfølgelig. Etter at jeg og dama hadde svømt 2-3 timer + dusj etterpå, så var alt av lukter som plaget Meg borte... Må vel ønske meg ei tønne klor til jul i år hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest India Gyllenhaal Skrevet 15. desember 2003 #10 Del Skrevet 15. desember 2003 Du må ikke finne på og benytte klor mot svettelukt, du kan ende opp med kløende stikkende eksem det kan ta år å få bort. Dette var sikkert skrevet på tull av ett uvitende mannnfolk men jeg bare nevner det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Frk Amalie~ Skrevet 16. desember 2003 #11 Del Skrevet 16. desember 2003 Enig i det som er kommet av tips over. Vil bare tilføye en ting; jeg kjøpte nettopp en ny krem-deo på apoteket som jeg synes er veldig bra. Den hemmer svettekjertlene, heter Stop 24. Den lukter mildt og rent, så den kan brukes av begge kjønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå