Gjest Surrehodet Skrevet 24. november 2011 #1 Skrevet 24. november 2011 Ikveld skal jeg se teaterstykket Få meg på, for faen! Fikk med meg debatten på KG omkring filmen som jeg ikke fikk sett, og lurer på om noen her har sett teaterstykket? Det er 14 års aldersgrense, og jeg tar med ungene mine på 15 og 14 (om 5 uker)
Mally Skrevet 24. november 2011 #2 Skrevet 24. november 2011 Har ikke sett den, men har hørt at filmen var i overkant grov men morsom! Teaterstykket kan jo overraske på en positiv måte :D
AnonymBruker Skrevet 24. november 2011 #3 Skrevet 24. november 2011 Har sett begge deler, tror filmen er mer underholdende for 14 og 15åringen. Da jeg så den på kino var det stort sett bare ungdom i den alderen der i salen.
Fantomina Skrevet 24. november 2011 #4 Skrevet 24. november 2011 Jeg synes filmen var veldig bra. Pikk-Alma er et perfekt bilde på en seksuelt frustrert og åpen tenåring, og jeg tror mange kan kjenne seg igjen i henne - og det sosiale miljøet rundt henne. Jeg tror kanskje ikke jeg ville sett verken teaterstykket eller filmen sammen med mamma da jeg var 15 (eller sammen med mine fiktive tenåringsbarn), men jeg ville garantert sett filmen (og vil at mine fiktive tenåringsbarn skal se filmen).
Gjest henriett3 Skrevet 24. november 2011 #5 Skrevet 24. november 2011 De kommer kanskje til å bli en smule flaue siden de er 14 og 15 år.. :gjeiper: Men filmen sugde litt egentlig..
Gjest zeppelin Skrevet 24. november 2011 #6 Skrevet 24. november 2011 Ikveld skal jeg se teaterstykket Få meg på, for faen! Fikk med meg debatten på KG omkring filmen som jeg ikke fikk sett, og lurer på om noen her har sett teaterstykket? Det er 14 års aldersgrense, og jeg tar med ungene mine på 15 og 14 (om 5 uker) Makan til elendig film har jeg ikke sett siden "Ballen i øyet", som jeg så for noen år siden. Kjedelig, grå og dårlig manus. Tenkte at filmen var artig og litt "typisk" norsk da jeg gikk inn i kinosalen, men hevet raskt på øyenbrynene da 5 minutter hadde gått. "Artur kom borti meg med pikken". Flott det. Kan også nevne at skuespillerene i filmen var allllt for libløse. Null gnist. Skulle gjerne fått pengene igjen for den tabben. Så ikke slutten og har ingen interesse etter å få vite det heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå