AnonymBruker Skrevet 24. november 2011 #1 Skrevet 24. november 2011 Lurer litt på hva som er vanlig her.. Hvor mange hjerter har dere fått på sukker? Og hvor lenge har dere vært medlem? Legger dere noe i hjertene? Virker litt som gutta bruker det som en måte å sortere på, og ikke legger noe i hjertene de setter.. Noen som har det samme inntrykket?
AnonymBruker Skrevet 24. november 2011 #2 Skrevet 24. november 2011 18 hjerter..har vel hatt profilen i ett halvt års tid tror jeg. Nei jeg legger ikke noe i hjertene, synes det egentlig er teit, og poengløst. Hvis man har lyst å bli kjent med noen så er det mye bedre å sende en melding. Jeg har aldri skrevet en mail til noen av de som har satt hjerter.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2011 #3 Skrevet 26. november 2011 Jeg har vært på sukker siden oktober og har fått 100++
Knirke Skrevet 26. november 2011 #4 Skrevet 26. november 2011 Sist jeg talte hadde jeg 125, nå har jeg nok 150+. Har vært medlem siden Sept-Okt
Bob Olga Skrevet 27. november 2011 #5 Skrevet 27. november 2011 (endret) Jeg trodde hjertene var et slags bokmerke for meg selv, slik at jeg lett kunne finne tilbake til de jeg syntes var interessante, og kontakte de senere når jeg fikk tid, eller fant på noe luddig å skrive. Skjønte jo en stund etterpå at de jeg markerte faktisk fikk se at jeg hadde markert de, så synes jo det da var litt flaut at jeg ikke hadde tatt kontakt med noen av de. Fikk vel da inntrykk av at denne markeringen egentlig var ment å gjøres etter at en har snakket med dem Endret 27. november 2011 av Bob Olga 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå