AnonymBruker Skrevet 24. november 2011 #1 Skrevet 24. november 2011 Hva koster det å sette på og ta av hos frisør? Og hvordan gjør man det egentlig? Hva gjør man med det ekte håret sitt, hvis du vil ha lengre hår liksom?
Mally Skrevet 24. november 2011 #2 Skrevet 24. november 2011 Har hørt at det koster rundt 4000, men det er godt mulig jeg tar feil Skjønte ikke det site spørsmålet; Hva gjør man med det ekte håret sitt, hvis du vil ha lengre hår liksom? det ekte håret ditt gjør du vel ingenting med?
Gjest henriett3 Skrevet 24. november 2011 #3 Skrevet 24. november 2011 (endret) Du gjør ingenting med håret ditt. Prisen varierer, men en venninne av meg betalte faktisk 6000 for det, og så var det limet på feil, slik at det ble en STOR floke i bakhodet hennes etter en måned eller noe og så fikk hun ikke garanti på det, så hun måtte klippe det bort.. Uansett: her er en link om extentions på luggen sin hjemmeside: http://www.luggen.no/public.aspx?pageid=39546 Endret 24. november 2011 av henriett3
AnonymBruker Skrevet 24. november 2011 #4 Skrevet 24. november 2011 Det kommer vel ann på hvor mange extensions du skal ha i. Det er 7 gram i hver extension. Tror det settes inn + - 100 stk. Jeg har hørt om priser fra 6000 til 10 000. Tror du bør ringe/oppsøke noen frisørsalonger og høre om pris. Ditt egen hår blir delvis klippet kortere for å feste exstentionsene i, slik at de festes i ender, ca midt på hodet bak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå