Gå til innhold

Trenger tips til vannfast volummascara, og vannfast eyeliner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er lei av bomkjøp, og selv om smaken er som baken, er jeg åpen for tips.

En eyeliner som er lett å påføre, og vannfast.

Mascara, vannfast, som gir mest mulig volum, og som ikke klumper.

På forhånd takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia,jeg har brukt uatallige merker.Finner en jeg liker og vippene blir perfekte,men så plutslig funker den ikke for meg lengre,grr.Nå er jeg vel på min 5 av Maybelline one by one og vippene er perfekte hver dag.Bruker vippetang hver dag og har helt vanlige vipper i lengde og tykkelse om det går ann å si.Før denne brukte jeg Lancome "hypnose" tror det er det den heter..Var like fornøyd med den i ett års tid men så beg vippene å se fæle ut.Merklige greier!

Skrevet

Her har du en lenke med test av vannfaste mascara: http://www.klikk.no/produkthjemmesider/norskukeblad/article270787.ece

Har selv den vannfaste versjonen av Max Factor False Lash Effect. Men denne virker ikke bra på mine vipper i alle fall! Kluper veldig, og "drysser" av i vannet! Så etter badeturen må jeg tørke bort masse sort under øynene, og har så godt som ingenting mascara igjen på vippene!

Når det kommer til vannfast eyeliner vet jeg ikke om du mener "blyant"(kanskje kajal det heter), eller om du kan ha dip liner! Også kalt flytende eyeliner. Hvis du er åpen for det siste alternativet kan jeg i alle fall anbefale Isadora Glossy Eyeliner! Den sitte godt på i vannet, og er lett å påføre! Men lurt å ha en q-tip med litt vann på tilgjengelig, slik at du kan fjerne det som kommer utfor med en gang! :)

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med helena rubenstein sin lash queen feline mascara.

Finnes i både vannfast og ikke. Drysser ikke (eneste som ikke drysser på meg i allefall), og vippene blir veldig fine :)

Skrevet

Millionize frå L'Oreal er i alle fall god i vanleg mascara, elles er One by one frå Maybelline bra (nemt tidlegare). Men eg synest vel kan hende den siste gjer meir naturlege vipper enn tjukke.

Skrevet

Blinc mascara. Vannfast og vaskes faktisk av med bare vann. Bruker du den riktig sitter den som et skudd! Det er ansolutt ikke en volummaskara, men fin til naturlig hverdagssminke og har ikke hatt en eneste klump. De har vannfast flytende eyeliner også men den har jeg ikke fått prøvd enda. Fått mye bra kritikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...