Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har søkt litt på nett etter metoder å legge eyeliner på, men finner kun tips som ikke passer meg. F.eks til smale, tettsittende, små, store, skjeve øyne, osv.....

Jeg har ingen av delene! De er helt normale.

Så hvordan legger man eyeliner på øyne som verken er for store eller små?

Til nå har jeg kun brukt eyeliner på våtkant. Har sett at mange er flinke til å bruke den på øvre øyelokk også, men jeg får det ikke helt til.

Kan jeg bruke eyeliner i samme farge som øynene på øvre lokk?

Videoannonse
Annonse
Gjest anonym2233
Skrevet

Hei Capricorn,

Våt eyeliner er best å bruke på øyelokken, start gjerne innerst på øyet, og glatt den forsiktig på andre enden. Lag en tynn strek først tett inntil vippene.

Eyeliner gir øyne en dybde, den beste fargen er svart (jeg har brun øyne).

Bruk heller blyant på våtkanten, og ikke våtliner. For å få den til å sitte godt på våtkanten, spiss gjerne blyanten, tenn på lighter og dypp blyant spissen opp ned over lighter, og ut igjen.

Vent til den kjølner litt, så bruker du den. :)

Skrevet (endret)

Hei Capricorn,

Våt eyeliner er best å bruke på øyelokken, start gjerne innerst på øyet, og glatt den forsiktig på andre enden. Lag en tynn strek først tett inntil vippene.

Eyeliner gir øyne en dybde, den beste fargen er svart (jeg har brun øyne).

Bruk heller blyant på våtkanten, og ikke våtliner. For å få den til å sitte godt på våtkanten, spiss gjerne blyanten, tenn på lighter og dypp blyant spissen opp ned over lighter, og ut igjen.

Vent til den kjølner litt, så bruker du den. :)

Akkurat slik gjør jeg det også. :) eneste er at jeg tar blyantspissen inn fra siden av flammen, og beveger den litt hurtig frem og tilbake et par ganger, så den blir myk, men ikke smelter fullstendig. :P

kjøp en våtliner. jeg kjøper min på cubus (eller er det h&m som har den tro, ble litt usikker nå), billigsminke-merke demmes faktisk, den er en av de få billigsminkene jeg liker, og ikke får reaksjon av. :) også prøver du deg frem. det er ikke så vanskelig når man først får prøvd seg frem et par ganger. :)

Endret av Namine
Gjest anonym2233
Skrevet

H&M Eyeliner anbefales ikke å brukes verken på våtkanten eller øyelokket, kjenner til flere og meg selv har reagert på den. Treffer du penselet ved et uhell i øyet svir det noe inni grønne! =)

Jeg bruker Carbon Black fra Loreal :)

Skrevet (endret)

H&M Eyeliner anbefales ikke å brukes verken på våtkanten eller øyelokket, kjenner til flere og meg selv har reagert på den. Treffer du penselet ved et uhell i øyet svir det noe inni grønne! =)

Jeg bruker Carbon Black fra Loreal :)

jeg husker ikke om det er h&m eller cubus sin jeg kjøpte nå sist, men en av de reagerer jeg ikke på (bruker den kun på øyelokket, bruker blyant på våtkanten). og jeg reagerer på stort sett alt som er. :P fått den i øyet har jeg også, og syntes ikke den sved noe mer enn de andre om man får de i øyet. ;)

men det er jo opp til en hver, folk reagerer på forskjellige ting. :)

Endret av Namine

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...