fjellmo Skrevet 28. november 2011 #21 Del Skrevet 28. november 2011 Jeg trodde en hvit rose betydde din for evig, men er så lenge siden jeg leste om det så kan huske feil. Den mener jeg er riktig. Har fått samm bukett selv en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ribba Skrevet 28. november 2011 #22 Del Skrevet 28. november 2011 Herregud. Kona mi hadde blitt rasende om jeg hadde kjøpt roser. "Hvorfor sløser du bort penger på sånt!?" Men om jeg kjøper et flakslodd..ja, da blir det "ros" å få, for å si re sånn! Glad ikke kona mi er ei sånn fjolle som liker overfladisk romantikk. Ville bare si det Takk for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikka88 Skrevet 12. februar 2012 Forfatter #23 Del Skrevet 12. februar 2012 Nå vet jeg hva det betyr! Han fortalte meg at det var fordi jeg var unik, den ene som skilte seg ut =) Og jeg som kanskje bare trodde det var tilfeldig, romantisk han er <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå