Gå til innhold

billig sjakett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har et budsjettbryllup, og jeg leter etter rimelig sjakett til min kommende mann, men finner ingen. Tenkte sønnen vår skulle ha samme klær som pappa`n. Finnes det sjakett til brudesvenn??

Noen som kan tipse meg om ei nettside?

Hadde tenkt å undersøke om jeg får kjøpt det billigere fra utland e.eks, enn å leie...

Og matchende vest og kravat til brudgom og brudesvenn, hvor finner jeg det BILLIG? :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå står det ikke noe om hvor du bor, men kostymelageret til NRK(eller var det Nationaltheateret) leier ut sjakett for 1250 kr. Så hvis du bor i Oslo-områder kan jeg sende deg kontaktopplysningene dit

• 2 uker senere...
Skrevet

sjakett ser selv helst bra ut hvis man sitter foran et flygel

Skrevet

sjakett ser selv helst bra ut hvis man sitter foran et flygel

Blander ikke bittelitt med kjole og hvitt nå? Aldri sett noen spille flygel i sjakett.....

Skrevet (endret)

Ha ha, høres sånn ut ja :fnise: ,det har ikke jeg heller sett!

Endret av bobbi
Skrevet

ts her.

Akkurat hva AB mener om hvilket klesplagg som ser best ut foran et flygel driter jeg i. brudgommen min skal se strålende ut i sjakett i kirka han, ;) så kan AB lærte seg forskjell på kjole og hvitt og sjakett, når h*n føler for det! ;) Kjekt å vite forskjellen når h*n skal svare i slike tråder som dette! ;)

Å diskutere hvilke klesplagg som ser best ut til hvilket formål, det blir litt dumt når spørsmålet var hvor jeg skulle finne en fin og billig en, eller hva?

Takk for svar og innspill, blir veldig glad om noen har linker, tips, om så ebay-selgere å tipse meg om!

Bor dessverre ikke slik til at NRK er aktuelt, men glad for tips!

• Liker 1
Skrevet

dessverre er det alltid noen som kommer med meningsløse innlegg i omtrent alle av trådene som startes :( Har du sjekket ebay? Der finner du sikkert noe som passer til enhver prisklasse :)

Skrevet

ts her.

Akkurat hva AB mener om hvilket klesplagg som ser best ut foran et flygel driter jeg i. brudgommen min skal se strålende ut i sjakett i kirka han, ;) så kan AB lærte seg forskjell på kjole og hvitt og sjakett, når h*n føler for det! ;) Kjekt å vite forskjellen når h*n skal svare i slike tråder som dette! ;)

Å diskutere hvilke klesplagg som ser best ut til hvilket formål, det blir litt dumt når spørsmålet var hvor jeg skulle finne en fin og billig en, eller hva?

Takk for svar og innspill, blir veldig glad om noen har linker, tips, om så ebay-selgere å tipse meg om!

Bor dessverre ikke slik til at NRK er aktuelt, men glad for tips!

Hvorfor ikke stille dress i et budsjettbryllup. Den kan benyttes senere.

Sjakett er for øvrig ikke så veldig fint etter "boka". Sjakkett skal benyttes på dagtid (se beskrivelse under.

På engelsk kalles sjaketten morning suit, noe som røper dens bruksområde: den er i den vestlige moten det tradisjonelle formelle herreantrekket til bruk på dagtid, det vil si før klokken 18, på samme måte som kjole og hvitt – evening suit – er antrekket for kveldstid.

• Liker 1
Skrevet

Understreker poengene til den over!

Men ordlegger meg litt annerledes!;) Sjakett er nydelig, men poenget er at hvis dere har et bryllup med vielse f.eks klokken fire, er det en god unnskyldning for å droppe sjaketten og velge dress...:)

Min mann bar sjakett, men vi hadde formiddagsbryllup.

• 3 uker senere...
Skrevet

Vi har et budsjettbryllup, og jeg leter etter rimelig sjakett til min kommende mann, men finner ingen. Tenkte sønnen vår skulle ha samme klær som pappa`n. Finnes det sjakett til brudesvenn??

Noen som kan tipse meg om ei nettside?

Hadde tenkt å undersøke om jeg får kjøpt det billigere fra utland e.eks, enn å leie...

Og matchende vest og kravat til brudgom og brudesvenn, hvor finner jeg det BILLIG? :fnise:

Jeg har sjakett fra vårt eget bryllup for meg, min forlover og min sønn som jeg skal selge. Størrelse er hhv. L, XL og 4 år. Så hvis det er av interesse og tilfeldigvis skal være passende størrelse er du velkommen til å ta kontakt. Benyttet en gang! :bryllup:

Skrevet

Vi kjøpte sjakett til mannen på ebay - den ble solgt av et firma som drev med utleie av selskapstøy, så den var (svært pent) brukt og nyrenset.

Kjøpte dress til guttungen også på ebay, samt vest til begge. Vestene man kjøper på ebay er ofte "uformelige" og man må påregne å gjøre noen justeringer hvis den skal sitte perfekt, men gjør man det kan man spare ekstremt mye vis a vis å kjøpe i brudebutikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...