liv Skrevet 13. desember 2003 #1 Skrevet 13. desember 2003 Jeg var hjemme alene i hele ettermiddag, skulle kose meg med kg og søke litt på nettet. 17:05 sluttet nettet og fungere. Kundeservice stenger kl 17! Så typisk. Først nå kom nettet tilbake..
Tirill Skrevet 13. desember 2003 #2 Skrevet 13. desember 2003 Ikke få som gjør det... Så du "Tv2 Hjelper deg"? Der var det ennå flere av oss...
liv Skrevet 13. desember 2003 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2003 fikk ikke sett det programmet dessverre. Skulle gjerne likt å se det..
Grooo Skrevet 13. desember 2003 #4 Skrevet 13. desember 2003 Vil bare si at jeg føler med deg, jeg hater dem jeg og! Har krangla endel med dem på kundeservice i det siste, uten å komme noe sted. Argh... Men kanskje de skjerper seg litt nå da, var ikke så bra den saken på "TV2 Hjelper deg" her om dagen, så de bør det om de vil leve godt i fremtiden...
liv Skrevet 13. desember 2003 Forfatter #5 Skrevet 13. desember 2003 jeg har så bra linje i forhold til prisen så jeg vil liksom ikke bytte heller (598 for 2mb linje)
Arwen Skrevet 13. desember 2003 #6 Skrevet 13. desember 2003 Vi har fortsatt ikke hatt noen problemer med de, men sambo påstår han har et "hemmelig nummer" han ringer hvis han skal ha tak i de, kanskje det faktisk er sant :klø: (han er telemontør)
14062003 Skrevet 13. desember 2003 #7 Skrevet 13. desember 2003 Jeg har hatt NGT i 2 år og ikke hatt noe problemer (og takk og lov for at jeg slipper å ringe kundeservice ofte - sist satt jeg 45 min i kø). Eller .... De var vanvittig trege med oppstart (tomme for modem) og trege med å fullføre bestillingen av oppgraderingen vår. Ellers har linja vært så stabil som man kan få linja! Og fungerer ikke ADSL, så har man da telefonlinje å ta i bruk?! Lagt til 14.12: Og mens jeg skal til å banne på deler av linjene til NGT fordi jeg ikke får opp noen websider, bare mail, så testet jeg Opera. Og her fungerer alt helt utmerket. DrittMicrosoft! Kjørte Windowsoppdatering i går - og i dag funker ikke ting som de skal. Jaja, greit å gjøre denne erfaringen selv, slik at jeg kan skylde på Microsoft med god samvittighet på jobben.
LilleBille Skrevet 14. desember 2003 #9 Skrevet 14. desember 2003 Vet ikke om jeg tør å si det jeg.. men har ikke hatt noen problemer av noen sort med NextGenTel.. Kajpp levering.. kjempeservice ved installasjon og alt har virket helt utmerket siden (men dette er vel nesten å utfordre skjebnen,,)
Gjest Gjesta Skrevet 14. desember 2003 #10 Skrevet 14. desember 2003 Jeg melder meg inn i hat-klubben!!!!! Hadde det helt fint med NGT helt til noen andre ville overta abonnementet. Jeg hadde betalt for ut oktober, og overføringen skulle skje 1 oktober. Jeg ringte NGT for å høre om det skulle betales noen extra kostnader med tanke på denne overføringen. Til svar fikk jeg "ehhmm...neeeii....tror ikke det..". Jeg ba vedkommende finne det ut, og etter at konsulenten hadde undersøkt litt så fikk jeg til svar at nei, det skulle ikke betales extra-kostnader. Jeg spurte også ang. det at jeg hadde betalt for oktober, og om den som overtok måtte betale for oktober en gang til. Da fikk jeg til svar at "NGT tar ikke dobbelt betalt for EN vare, så selvfølgelig skal ikke oktober betales for en gang til." Og hva skjer?? Ny oktober-regning + regning for overføring!!! DAAA var jeg forbannet!!! :evil: :evil: Vedkommende som overtok ringte til NGT, men han fikk bare beskjed om å betale (og desverre, så gjorde han det....) Han benyttet også sjansen til å si opp abonnementet..... Heller dyrere bredbånd med god kundeservice enn billig med dårlig!!!! Clea
Tirill Skrevet 14. desember 2003 #11 Skrevet 14. desember 2003 ...derfor har Vi Kvalito-linje! Men skulle ikke de i toppledelsen der gå av nå da? Vet det var noe styr med misslighold eller no til kvalito...
jordbær Skrevet 15. desember 2003 #12 Skrevet 15. desember 2003 Men skulle ikke de i toppledelsen der gå av nå da? Vet det var noe styr med misslighold eller no til kvalito... Ingen anelse. Men så lenge vi har en billig nettlinje som fungerer, kunne jeg egentlig ikke brydd meg mindre
Mrs. B Skrevet 15. desember 2003 #13 Skrevet 15. desember 2003 Er veldig fornøyd med NextGenTel jeg... *bank i bordet*
Cooli Skrevet 15. desember 2003 #14 Skrevet 15. desember 2003 me er oxo fornøyd med NGT. ikke noe problem utenom litt lang ventetid hos kundeservice..
smilla1 Skrevet 15. desember 2003 #15 Skrevet 15. desember 2003 Her i huset er vi også veldig fornøyd med NGT :D Eneste negative er at det tar lang tid å komme gjennom på telefonen. Men når en er kommet gjennom er de alltid veldig hyggelig og hjelpsom :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå