AnonymBruker Skrevet 24. november 2011 #1 Skrevet 24. november 2011 Jeg ble "tvunget" til å kle på hunden en nissedrakt og bli tatt bilde av sammen med han for noen dager siden av sjefen. I dag kommer vi i avisen (var til en reklame). Jeg kjenner jeg gruer meg til det kommer ut. Jeg angrer på at jeg ikke satte foten ned og sa nei, føler at alle kommer til å dømme meg og le av meg fordi jeg kler opp hunden min (gjør jo normalt ikke det, men sjefen sa det jo, og kan ikke nekte). Hva ville dere tenkt hvis dere så en hund med julekostyme i avisen? Teit eller søtt? Kanskje det er lite å reagere på, men jeg gruer meg slik...
Gjest Spinell Skrevet 24. november 2011 #2 Skrevet 24. november 2011 Hunder i kostyme er teit. Det aller verste jeg ser er bildene i lokalavisa etter 17. mai, der jeg sjokkeres over alle chihuahuaene i bunad. 2
Green Lady Skrevet 24. november 2011 #3 Skrevet 24. november 2011 Jeg hadde ikke tenkt så mye over det. Så lenge hunden ser frisk, rask og lykkelig ut, tar det ikke skade av å få på deg kostyme. Mange bruker dekken på hunden sin om vinteren, og en hund klarer neppe å skille mellom det og et kostyme. Men når det er sagt, er jeg ikke typen til å kle ut mine dyr, men hver sin lyst, så lenge dyret får nødvendig stell og omsorg ellers.
absinthia Skrevet 24. november 2011 #4 Skrevet 24. november 2011 Jeg hadde tenkt: -åh der er en utkledd hund! ..og ikke noe mer. Så lenge du ikke kler ut hunden din til vanlig, så burde det jo ikke være noe å henge seg opp i. Han led garantert heller ikke noen stor overlast på grunn av dette, selv om han sikkert syntes det var litt merkelig med klær. 1
Gjest Badabing Skrevet 24. november 2011 #5 Skrevet 24. november 2011 Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke synes det er så ille med de som kler ut hundene sine. Ja, det ser teit ut og er noe unødvendig fjas, men jeg tviler på at hunden synes det er så mye verre å få på seg en nissedrakt enn en refleksvest, redningsvest eller varmedekken. 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #6 Skrevet 25. november 2011 Bilde ble ikke så ille, vi ser begge glade ut, og har mye positivt tilbake. Så tok vel litt sorger på forskudd.
Margrethe86 Skrevet 25. november 2011 #7 Skrevet 25. november 2011 Ville ikke tenkt noe over det Så lenge hunden ikke har noe imot det er det jo ikke noe galt, selv om enkelte kanskje syns det er "teit" Jeg kler jo hunden i en søt refleksvest, som mange sikkert syns er unødvendig søt (den har potespor i refleks, i stedet for de vanlige stripene). Jeg har og redningsvest på hunden i båt, noe noen syns er latterlig. Jeg kan og finne på å kle hunden i "genser" dersom det er veldig kaldt ute, for jeg vet hun fryser ganske fort. (jeg har og en genser med nisselue, men bruker vel ikke den til daglig)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå