AnonymBruker Skrevet 24. november 2011 #1 Skrevet 24. november 2011 Jeg tok piercing i nippelen her om dagen, og damen sa hun satte inn en 1,2 mm tykk stang, som var 10 mm lang. Når jeg sitter å titter på nettet etter nye barbeller så er de i størrelsen 1,6 mm og 10 eller 16 mm lang, er det vondt å sette inn en større enn? Har dere tips til hvor man kan kjøpe bare de kulene som sitter ytterst på barbellen?
AnonymBruker Skrevet 24. november 2011 #2 Skrevet 24. november 2011 Hei! Det vil gjøre litt vondt å sette inn en større stang, ja, men det er fordi den er nettopp det - større. Så i praksis blir du å utvide hullet. Og så vidt jeg vet får du ikke kjøpt bare kulene, du må nok kjøpe hele smykket, så kan du jo sette kulene på et annet smykke enn det de kom med, om du vil. Det du må tenke på, er at kuler beregnet til en stang på 1,2 mm, ikke vil passe en stang på 1,6 mm og omvendt.
skandale Skrevet 24. november 2011 #3 Skrevet 24. november 2011 Du får kjøpt separate kuler hos piercingstudioer for en femtilapp. Ellers kan du jo kjøpe 1,2 mm i står veeeldig billig på ebay. 1,2mm er forresten 18 gauge, dette gjør søket ditt enklere.
Minya Skrevet 28. november 2011 #4 Skrevet 28. november 2011 Herlig webside for nye piercingsmykker: www.bodyjewelleryshop.com De har svært lite for piercinger under 1,2mm, men dertil masse for alt mellom 1,2 og opp til fleshplugs i voldsomme størrelser :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå