murmeldyret Skrevet 13. desember 2003 #1 Del Skrevet 13. desember 2003 Flere som har latt seg lure til å registrere seg på telefonkatalogen.no mot 5 gratis SMS pr dag? SMS som man sender pr. PC fra deres sider. Joda, det gjorde jeg. Helt til jeg etter ca 112 SMS ble fakturert for disse SMS'ene på telefonregninga fra Telenor. Mange telefoner senere for å oppspore ansvarlige, pratat jeg med en dame som bad meg sende hele historien til dem pr. fax. De hadde ingen saksbehandler der akkurat nå. Og jeg skulle IKKE betale den delen av telefonregningen som omfattet disse SMS'ene. Det tok de seg av automatisk. Jau vel Ikke hørt noe fra dem. Og her om dagen kom det purring fra Telenor fordi jeg ikke betelte hele regningen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantique Skrevet 13. desember 2003 #2 Del Skrevet 13. desember 2003 WHAT ??? :evil: Jeg gjorde opptil flere forsøk på å registrere meg på den siden, men kom aldri inn. Det var tydeligvis like greit ! Makan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 13. desember 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 13. desember 2003 En liten rettelse: Det er vel mer konkret på gulesider.no dette foregår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 13. desember 2003 #4 Del Skrevet 13. desember 2003 En liten rettelse: Det er vel mer konkret på gulesider.no dette foregår Har aldri fått regninger på dette.. men forstår jeg må følge med... Men hvordan kan de koble SMSene fra denne siden til telefonnummeret ditt da.?.. Jeg bruker den siden fra flere forskjellige maskiner og med flere adresser... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 13. desember 2003 #5 Del Skrevet 13. desember 2003 Hm... det var rart. Jeg har også registrert meg der. Er jo greit med gratis meldinger da, men litt kjedelig å måtte taste inn mottakerens nr. hver gang. Håper ikke det dukker opp regning. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 13. desember 2003 #6 Del Skrevet 13. desember 2003 Sikker på at du ikke surrer nå murmeldyret? Jeg har sendt meldinger derfra flere ganger jeg, og aldri fått regning for det. Det du sier gir jo ingen mening, tror du har misforstått noe ett sted jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 13. desember 2003 #7 Del Skrevet 13. desember 2003 Jeg har forstått det slik at hvis man sender kun 5 pr. dag så er det gratis. Sender man mer, så må man betale. Selv har jeg aldri sendt mer enn 5 sms pr. dag og aldri blitt fakturert. Men så brukte jeg Telenormobil.no og bruker nå mother.netcom.no i stedet. Mye bedre tjenester! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 14. desember 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 14. desember 2003 Nix, jeg surrer ikke jeg! For å registrere seg må man oppgi sin e-post adresse. Min adresse er tilknyttet telenor (online.no). Der er forbindelsen i mitt tilfelle. Og jeg har aldri benyttet mer enn de 5 såkalte gratise SMS'ene pr. døgn. Dette skal jo ifølge damen på telefonen ikke skje, så det er fortsatt en gåte. Sende en klage til pr. mail til dem. Det kom en returmail innen 5 sekunder om at de har så stor pågang at det kan ta 1 uke før de har tid å lese mailen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 14. desember 2003 #9 Del Skrevet 14. desember 2003 Er alltid skeptisk til sånt jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå