Ilona B22 Skrevet 23. november 2011 #1 Skrevet 23. november 2011 Hallo alle sammen! Jeg er student og har ikke jobb så jeg lever rett og slett av student-stipendet mitt. Når jeg får penger for å sitte barnevakt eller noe så vil jeg selvfølgelig bestille noe plag fra nette. Jeg er litt lei av HM og vil gjerne vite hvor dere bestiller deres klær i fra på nette og helst ikke så dyre! ( Helst Internett, siden jeg bor i Finnmark så det er ikke så lett å shoope) 4 spørsmål til dere: 1. Hvor bestiller dere klær i fra? 2. Er kvalitet bra eller blir de ødelagt veldig fort? 3. Vist det er utlandsk nettside hvordan/hvor kan jeg få vite hva prisen er i norske kroner +toll 4. Trenger ikke noe merkeklær! Så lenge plaggene der er fin,billige og blir ikke fort ødelagt
challenger Skrevet 23. november 2011 #2 Skrevet 23. november 2011 nelly.com (norsk/svensk side), du slipper toll og annet tull:p Jeg er veldig fornøyd med den butikken iallefall. asos.com (denne er ikke norsk så toll og sånt må påregnes), de har myyyyye fint. Storfornøyd, bare så surt med tollen.. Har inntrykk av at kvaliteten på klærne er ganske bra på begge disse sidene:)
Gjest Tigress Skrevet 24. november 2011 #3 Skrevet 24. november 2011 Eg brukar La Redoute ein del. Kvaliteten er varierande, så det kan vere lurt å lese kommentarane som står under kvart plagg. Om det ikkje er kommentarar kan du som oftast gå ut i frå at det er greie ting. Litt høgare pris enn HM, men det eg har kjøpt har som oftast vore ok.
Gjest Solsmil Skrevet 24. november 2011 #4 Skrevet 24. november 2011 jeg bestiller en del fra nelly. Hvis du betaler med kort, så er frakt det eneste du betaler ekstra, men hvis du bruker siden som heter kupongkode.com, så kan du finne rabatter å bruke der, feks fri frakt, eller en viss prosent. Kvaliteten varierer, fordi de selger mange ulike merker, og de har selvsagt ulik kvalitet. Men jeg har vært veldig fornøyd med alt jeg har kjøpt derfra ihvertfall (og det har stort sett vært billige ting). Det er mange utenlandske sider som har mye fint, men du må betale ekstra - noe som er litt kjipt, og som kanskje ikke gjør det fullt så billig lengre.
Aviale Skrevet 24. november 2011 #5 Skrevet 24. november 2011 1. Nelly.com Ellos.no Bubbleroom.no Alle disse selger billige klær, bare Nelly som har litt mer merkeklær enn de andre. Jeg liker ellos best 2. Ellos sine klær har litt varierende kvalitet, så les kommentarene hvis der er. De har enkel fraktordning, og det er lett å returnere - man kan returnere nesten uansett grunn, og få tilbake alle pengene. Nelly har så vidt jeg husker litt vanskeligere fraktordning, men der også (og også hos Bubbleroom) kan man returnere varen nesten uansett grunn og få igjen pengene. Nelly sine klær tror jeg stort sett er av god kvalitet, men les likevel kommentarene - hos alle nettbutikker er størrelsene litt varierende, og hvis den er veldig mye større/mindre enn vanlig, er det ofte kommentarer om det. Ellers er det også lurt å lese om hvilket stoff plagget er av, det sier litt om kvaliteten. Har bare kjøpt en ting av bubbleroom foreløpig, men den hadde god kvalitet
Ilona B22 Skrevet 24. november 2011 Forfatter #6 Skrevet 24. november 2011 Okei, tusen hjetelig takk !
Anglofil Skrevet 26. november 2011 #7 Skrevet 26. november 2011 * Dorothy Perkins * New Look * Next * Wallis * Miss Selfridge * Ebay * Ebay.co.uk * Ellos * La Redoute Jeg elsker klærne til de tre øverste, jeg er en stor fan av disse merkene. Ellers kjøper jeg en del klær til en billig penge på ebay, gjerne merker som Monsoon, Timberland, Nike etc (merker jeg ofte ikke har råd til å kjøpe til fullpris). Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå