Gå til innhold

Kul under armen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har en liten øm kul under armen, har hatt den tre dager. Trodde først det var et ingrodd hår men begynner å bli bekymret for at det kan være lymfekreft. Noen som vet om det kan være det?? :veldigsur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være fettkul.

Men du bør uansett ta deg en tur til legen.

Kuler bør ikke overses.

Skrevet

Uff og uff og uff. Jeg hater leger. Kan uansett vente til etter jul og se om den forsvinner.

Skrevet
Uff og uff og uff. Jeg hater leger. Kan uansett vente til etter jul og se om den forsvinner.

"Sikreste" måten å bli kvitt vondter og plager og kule og føflekker på, er bestille time hos legen. Hvorfor vente til over jul - gjør det mandag - så blir du roligere også.

Skrevet

Tro meg, jeg går ikke til legen før det er absolutt nødvendig. Bare lukten på legekontoret øker pulsen min til det doble.

Kulen er forresten mindre vondt i dag.

Skrevet
Tro meg, jeg går ikke til legen før det er absolutt nødvendig. Bare lukten på legekontoret øker pulsen min til det doble.  

Kulen er forresten mindre vondt i dag.

Hvis du virkelig er bekymret for det verste, så kan jeg ikke fatte at du ikke er hos legen allerede! Helt seriøst!

Ja, jeg skjønner du er redd, men det må da være bedre enn å bokstavelig talt dø av legeskrekk!

Nei, jeg tror ikke det er noe farlig, de fleste gangen er det ikke det. Men å ta sjansen? Aldri! Det er hurtig puls verd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...