Gå til innhold

Ryanair

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bestilt reise med Ryanair.

Når jeg skal sjekke inn/skrive ut billetten ser jeg at jeg

ikke har skrevet mellomnavnet på registreringen (det står i passet).

Endring av navn koster 1.100 kr (!!)

Vil jeg få problemer på flyplassen når navnet som står i passet inneholder mitt mellomnavn

og det ikke står på billetten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har reist flere ganger til utlandet, uten at mellom navnet mitt står på biletten (men står i passet) har ikke blitt stoppet enda. (har flydd Norwegian, så kan ikke snakke for ryan air) men du kan jo ringe dem å høre, hvis det er de som har glemt å printe navnet ditt på biletten, så er det jo de som bør ta kostnadene.

Skrevet

Ok. Jeg har skrevet navnet på billetten selv når jeg bestilte på nettet så det er jo egentlig min egen feil. Skal ringe dem i dag og sjekke. Irriterende hvis den missen skal koste mer enn billetten gjorde i utgangspunktet..

Skrevet

Tror ikke dette er noe problem. Har selv et mellomnavn, som jeg aldri bruker og har reist 3 ganger m/Ryanair uten at noen har reagert.

Skrevet

Så lenge passnummeret er det samme og fornavn og etternavn er riktig, burde ikke mellomnavnet ha noe å si. Mannen min har aldri hatt sitt mellomnavn på Ryanairbillettene, og det har alltid gått fint.

Skrevet

Tusen takk for hjelp! Ringte Ryanair nå og fikk samme beskjed. Hvis første og siste navn stemmer, går det bra.

Uansett fint å høre andres erfaringer - har hørt så mye rart om Ryanair. SÅ kjedelig å få problemer på flyplassen!

Nå kan vi glede oss til tur :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...