AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #1 Skrevet 23. november 2011 Jeg har bestilt reise med Ryanair. Når jeg skal sjekke inn/skrive ut billetten ser jeg at jeg ikke har skrevet mellomnavnet på registreringen (det står i passet). Endring av navn koster 1.100 kr (!!) Vil jeg få problemer på flyplassen når navnet som står i passet inneholder mitt mellomnavn og det ikke står på billetten?
Betty2 Skrevet 23. november 2011 #2 Skrevet 23. november 2011 Jeg har reist flere ganger til utlandet, uten at mellom navnet mitt står på biletten (men står i passet) har ikke blitt stoppet enda. (har flydd Norwegian, så kan ikke snakke for ryan air) men du kan jo ringe dem å høre, hvis det er de som har glemt å printe navnet ditt på biletten, så er det jo de som bør ta kostnadene.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2011 #3 Skrevet 24. november 2011 Ok. Jeg har skrevet navnet på billetten selv når jeg bestilte på nettet så det er jo egentlig min egen feil. Skal ringe dem i dag og sjekke. Irriterende hvis den missen skal koste mer enn billetten gjorde i utgangspunktet..
freddy Skrevet 24. november 2011 #4 Skrevet 24. november 2011 Tror ikke dette er noe problem. Har selv et mellomnavn, som jeg aldri bruker og har reist 3 ganger m/Ryanair uten at noen har reagert.
Gjøa Skrevet 24. november 2011 #5 Skrevet 24. november 2011 Så lenge passnummeret er det samme og fornavn og etternavn er riktig, burde ikke mellomnavnet ha noe å si. Mannen min har aldri hatt sitt mellomnavn på Ryanairbillettene, og det har alltid gått fint.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2011 #6 Skrevet 24. november 2011 Tusen takk for hjelp! Ringte Ryanair nå og fikk samme beskjed. Hvis første og siste navn stemmer, går det bra. Uansett fint å høre andres erfaringer - har hørt så mye rart om Ryanair. SÅ kjedelig å få problemer på flyplassen! Nå kan vi glede oss til tur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå