Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags kjole skal du ha på julebordet? legg ved bilde/link hvis du kan :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Skal på julebord om en god uke...har noen kjoler å velge mellom i skapet... en helt enkel sort m bare armer fra HM, denne fra Ellos..

http://www.ellos.no/dv/20-Overdeler-Kjoler-tunikaer-Kjoler/ClassicWoman/_/N-fh2Z1z12leg?Nr=280756 i rødt, en brun silke fra BZR( finner ikke bilde), en sort Inwear m omslagseffekt og bredt sort skinnbelte, også denne jakken..som eg trenger en enkel smal kjole under, http://no.bestseller.com/vila/t-shirts---tops/EACARDIGAN/14004881,no_NO,pd.html?dwvar_14004881_colorPattern=14004881_BLACK_303692

Endret av gladidag
Gjest anonym2233
Skrevet

Det er julebord til helgen med jobben, og jeg vet ennå ikke... =/

Enten en svart paljett kjole, eller denne:

Elise Ryan kjole- Nelly

Den jeg har, er omtrent lik denne. Bare at den ikke har sort "sløyfe" på bryst partiet :)

Skrevet

Fine kjoler, alle sammen!! :rodmer: Det er jo så mange nydelige kjoler nå, men alle er så korte!! jeg er så høy, og da føler jeg meg ikke vel i en så kort kjole.

Gjest ullsokk1
Skrevet

Den jeg skal gå med ligner veldig på denne men den er over bare en skulder, og stoffet et ikke i velour eller hva det nå heter. Jeg liker den!

Gjest anonym2233
Skrevet

Fine kjoler, alle sammen!! :rodmer: Det er jo så mange nydelige kjoler nå, men alle er så korte!! jeg er så høy, og da føler jeg meg ikke vel i en så kort kjole.

Hvis du er så høy, og syns disse kjolene er korte, da bør du gå for an coctail kjole! :) De passer best til en har litt høyde, og gir en veldig fin fasong! :)

Gjest shirelle
Skrevet

En av disse, mest sannsynlig den grønne.

Den grønne der er veldig fin, og litt spesiell :)

Skrevet

Takk ts, dette blir en fin trå :rodmer:

Jeg synes alt dette svarte gjør at forsamlingen ser ut som en stilig begravelse i stedet for festlig Julebord.

Selv stiller jeg i denne;

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes alt dette svarte mange velger gjør at forsamlingen ser ut som en stilig begravelse i stedet for festlig Julebord.

• Liker 1
Gjest anonym2233
Skrevet

Jeg synes alt dette svarte gjør at forsamlingen ser ut som en stilig begravelse i stedet for festlig Julebord.

Stilig begravelse :fnise:

Skrevet

Jeg synes alt dette svarte mange velger gjør at forsamlingen ser ut som en stilig begravelse i stedet for festlig Julebord.

Håper jeg har lov til å si at kjolen din var helt grusom i mine øyne. Men mtp den forskjellige kjolesmaken vår, så synes du sikkert mine også var passe grusomme. :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Den grønne der er veldig fin, og litt spesiell :)

Ja, gleder meg veldig til å prøve den. Ikke motatt den ennå og er spent på om den passer. Bruker egentlig M, men de hadde ikke annet enn XS og S, så bestilte i S. Men har en tynn venninne som mente at den var for trang til henne i samme str, så jeg er litt nervøs.. :tristbla:

Skrevet

Den lille sorte er jo en klassiker. Synes det er lekkert med svart :)

selv har jeg denne liggende, bare i blå (fant ikke noe bilde av den i blått)

men har lyst på en rød kjole i år egentlig. en skikkelig knallrød en! men har ikke funnet den perfekte enda.

Skrevet

WOW!!! kul!!!! :)

Skrevet

Jeg skal ikke på julebord jeg snufs :(

Skrevet

Jeg skal ikke på julebord jeg snufs :(

Ikke jeg heller ser det ut til :tristbla:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...