Gå til innhold

Marsvinet har lungebetennelse....

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Og er hos veterinær hele helga...

Det ene marsvinet vårt "gryntet" i pusten ved et par anledninger rett før helga, så i går tok vi ham med til veterinær, for å være på den sikre siden.

Resultatet er lungebetennelse, og "innleggelse" over helga. Og her hjemme sitter "mor" - og også "far" - og er nervøse for den lille pelsdotten...

Har vært i denne situasjonen før, og det er ingen koselig situasjon. Sist gikk det ikke bra heller - men da var det ikke lungebetennelse...

Disse små dyrene blir så fort syke, og ikke viser de det særlig heller før de er ordentlig syke...

Jaja, de to andre gutta våre er ihvertfall i full vigør. Så krysser vi fingre for at eldstemann snart kommer hjem igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakkars liten marsvin-vennen... det er så trist når de plutselig blir syke av en eller annen grunn. Hvor gammel er han? Håper de er flinke med ham hos veterinæren, da!

Lykke til! :trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ikke mer enn 3 1/2 år... Så jeg hadde håpet på å beholde ham en stund til...

Men jeg er vel bortskjemt, de to eldste marsvinene mine har blitt 7 og 9 år...

Tusen takk for "god bedrings"-meldingen ihvertfall!! Og jeg stoler fullt og helt på dem hos veterinæren, de suger penger, men er flinke! Så han har det jo så bra som han kan ha det... *sukke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk alle sammen :)

Tenkte bare jeg skulle oppdatere og si at han kan komme hjem i morgen, og det ser ut som om han blir helt frisk igjen!!

Gjett om jeg er lettet, da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt å høre!! Da blir det vel en fin jul for dere alle!! :nisse:

Jeg var litt skeptisk til lungebetennelsen, da, det høres jo alltid så alvorlig ut når noen har det. Det er bra det finnes flinke dyrleger!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...