AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #1 Skrevet 23. november 2011 Hvor ofte tar du sol? Og hvor lenge av gangen?
EliseK Skrevet 23. november 2011 #2 Skrevet 23. november 2011 1-2 ganger i måneden i maks 18 minutter
AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #3 Skrevet 23. november 2011 2 -3 ganger i uken. 25min hver gang :-) 1
challenger Skrevet 23. november 2011 #4 Skrevet 23. november 2011 Varierer etter om jeg har penger eller ikke:p Hvis jeg feks skal reise bort eller skal noe spesielt tar jeg en intensivperiode i de to ukene før jeg skal noe. Da blir det 30min to ganger i uka. Ellers blir det 1-2 ganger i mnd 30 min.
Basi Skrevet 25. november 2011 #7 Skrevet 25. november 2011 Jeg vet at solarium ikke er sunt, men jeg tar det innimellom likevel. Før sommeren og utover starten på høsten kunne jeg ta det opptil tre ganger i uken i ca 20 minutter hver gang. Men da hadde jeg gradvis økt soletiden. Første gangen jeg solte meg og var kritthvitt tok jeg kun 6 min, og økte deretter med 2-3 minutter per gang. Pleier aldri å overskride 20 min per gang da jeg synes det er nok Tenkte å ta en liten runde etter eksamen nå for å sprite opp min nåværende hvite farge før jul og nyttår Kommer da til å begynne på 6 min igjen per gang å øke gradvis:) Og kommer til å sole meg ca 3 ganger i uken tror jeg for å rekke å få litt farge:) Tar det som sagt ikke fast, alt med måte er viktig å huske Og det blir jo dyrt ...
AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #8 Skrevet 25. november 2011 To ganger i året, kanskje... Er som Kosemose, men det hender jeg føler meg helt gjennomsiktig og ufresh, så da hender det jeg gir etter...
-Turtle Skrevet 25. november 2011 #9 Skrevet 25. november 2011 Ca 1 gang hvert 3 år Gidder ikke bruke penger på tull. OG solarium er tull.. iallefall for meg. Blir ikke brun uansett..
Rararara Skrevet 25. november 2011 #10 Skrevet 25. november 2011 Aldri! Redd for rynker og kreft Samme her. Og er nazi på solkrem i solen. (kreft får jeg sikkert i en eller annen form likevel pga genene, men håper å slippe hudkreft) Bruker fuktighetskrem med selvbruning om jeg absolutt må ha litt farge om vinteren.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #11 Skrevet 25. november 2011 Tok 10 minutter sol når jeg var 14 år, aldri mer etter. Ble brun, men fy faen så kjedelig Det er snart 10 år siden. Har ikke tålmodighet til å sole meg ute om sommern heller.
Soleklart Skrevet 25. november 2011 #12 Skrevet 25. november 2011 Oi oi. Prøvd en gang for masse år siden. Var ganske ubehagelig, så det frister ikke til gjentagelse. Ekte soling har jeg heller ikke prøvd på mange herrens år. Er det rart jeg nesten har gjennomsiktig hud...?
Gjest Cosette Skrevet 25. november 2011 #13 Skrevet 25. november 2011 Aldri. Synes det er pent å ha lys, delikat hud om vinteren, og ønsker dessuten ikke å aldres før tiden eller å risikere hudkreft. 1
Maria.91 Skrevet 25. november 2011 #14 Skrevet 25. november 2011 4 ganger i året, to om vinteren når jeg sliter med mørketiden og to før sommeren så jeg ikke skal bli så sykt solbrent når jeg drar til syden.
Rødtoppen86 Skrevet 25. november 2011 #15 Skrevet 25. november 2011 Aldri! Har lært meg å leve med min sykelige, hvite og gjennomsiktige hud. Det er alltid hyggelig å lese overskriftene i avisene som forteller deg at nå er det på tide å freshe opp den bleike vinterhuden slik at man ikke ser så trøtt og syk ut på årets party. Liker ikke det store fokuset på at man ikke ser frisk ut hvis man ikke er sommerbrun. Folk skal få lov til å være brun hvis de vil, men kan spare seg for å si at blek hud gjør at man ikke ser fresh og opplagt ut.
Gjest imli Skrevet 25. november 2011 #16 Skrevet 25. november 2011 Det har eg faktisk aldri gjort! I solarium altså. Har for så vidt sola meg ute om sumaren Sjølv om eg ikkje gjer det ofte, det heller. Kjedeleg, og ein kan få kreft osv. Ser heller ikkje poenget med å vera oransj året rundt 1
Gjest imli Skrevet 25. november 2011 #17 Skrevet 25. november 2011 Aldri! Har lært meg å leve med min sykelige, hvite og gjennomsiktige hud. Det er alltid hyggelig å lese overskriftene i avisene som forteller deg at nå er det på tide å freshe opp den bleike vinterhuden slik at man ikke ser så trøtt og syk ut på årets party. Liker ikke det store fokuset på at man ikke ser frisk ut hvis man ikke er sommerbrun. Folk skal få lov til å være brun hvis de vil, men kan spare seg for å si at blek hud gjør at man ikke ser fresh og opplagt ut. Trur bleik hud er på veg "inn" igjen, eg. Eg tykkjer i alle fall det er penare med naturleg bleik hud, enn over-sola, oransj hud. Når ein har veldig lys hud, er det ikkje pent å sole seg for mykje. Og raudt hår (som eg reknar med du har ut i frå brukarnamnet) og heilt lys hud er jo vakkert!
Rødtoppen86 Skrevet 25. november 2011 #18 Skrevet 25. november 2011 Det har eg faktisk aldri gjort! I solarium altså. Har for så vidt sola meg ute om sumaren Sjølv om eg ikkje gjer det ofte, det heller. Kjedeleg, og ein kan få kreft osv. Ser heller ikkje poenget med å vera oransj året rundt Der sa du noe. Etter å ha ligget i fem minutter ute i solen, så kjeder jeg meg Er svært utsatt for hudkreft med lys hud, så jeg smører meg inn med tykt lag i høy solfaktor. Har vært to uker i syden for noen år siden hvor en butikkeier presterer å si at vi må jo nettopp ha kommet siden huden er så bleik Hørtes nesten ut som jeg ikke liker folk som er brune i innlegget mitt, men det var ikke meningen. Jeg liker bare ikke at lys hud sees på som en uting. Men, sant som du sier, så er det jo inn med lys hud
2shy Skrevet 25. november 2011 #19 Skrevet 25. november 2011 Aldri. Ikke interessert i å ødelegge huden min eller øke kreftfaren for å være brun.
Gjest imli Skrevet 25. november 2011 #20 Skrevet 25. november 2011 Eg tykkjer folk er finast med den naturlege hudfargen sin Å bli lett brun av å vera ute er fint om sumaren, men å liggje og steike seg, ser eg ikkje vitsen med, og ikkje er det fint heller. Sjølv blir eg ekstremt brun viss eg solar meg, men tykkjer ikkje det er særleg pent. Ser ingen andre fordelar heller. Eg sit i skyggen så sant eg kan, og går aldri i bikini.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå