Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest shirelle
Skrevet

Når man kjøper noe på feelunique (og verdien er under 200 kr), kommer pakken i postkassa, eller sender de rekommandert? Har de stor emballasje på pakkene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine har kommet rett i postkassen. Embalasjen er ikke veldig stor, men den kommer ikke ned i en kasse med lås på.

Skrevet

De sender ikke rekommandert, så om det er plass til pakken kommer den i postkassen :)

Skrevet

Jeg fikk nettopp MD Face and Body Scrub rett i postkassa :) Har riktignok sånn postkasse man lukke opp oppå (om du skjønner hva jeg mener), og ikke sånn liten sprekk som det som regel er når man bor i blokk/leilighet. Rask levering, tok under en uke. Ble overrasket over at den plutselig lå der :)

Skrevet

Jeg har alltid fått mine i postkassen når jeg har bestilt under 200,-. Emballasjen er som regel en pappeske like stor som produktet, med bobleplast.

Skrevet

Vil legge til at jeg (som bestilte skrubben) kjøpte for over 200 kr. 235 tror jeg det var. Men de skrev 197 på pakka, så slapp moms :)

Gjest shirelle
Skrevet

Vil legge til at jeg (som bestilte skrubben) kjøpte for over 200 kr. 235 tror jeg det var. Men de skrev 197 på pakka, så slapp moms :)

Hehe jeg bestilte og den nå. Håper jeg slipper toll og at den havner rett i postkassa ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...