Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nappet brynene mine, og fått en fin form på dem. Men det er ganske mye hår over og under brynene som jeg vil ha vekk. Dette er maaange små lyse hår, så det blir umulig å nappe. Men de synes i visse vinkler og i sollys, så de må vekk.

Jeg kan ikke vokse selv. Er hårfjerning en mulighet? Eller er dette for sterk kost for øyepartiet? Andre forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil nok ikke anbefale krem, pga det står altid på pakningene at det burde holdes langt unna øyepartiet. Men det finnes jo altid små "øyenbryns shawere" spesielt for den områden. :gjeiper:

Skrevet

Ikke gjør det!! Jeg prøvde veet hårfjerningskrem for en quick fix på brynene mine når jeg var 14, og fikk store røde sår rundt øyenbrynene. På apoteket har de krem som bedøver huden, det kunne kanskje være en mulighet mot smertefull napping.

Skrevet

Skjønner hva du mener med småhårene, men hadde ikke brukt hårfjerningskrem nei. Tror det kan bli litt krise om du er uheldig ;) Den bedøvelseskremen fra apoteket hørtes smart ut:)

Skrevet

Takk for svar:)

Ang bedøvelseskrem. Problemet er ikke at det gjør vondt å nappe, men at det er så mye hår at jeg ikke får nappet alt :sjenert:

Skrevet

Du kan jo bruke øyensbrynskniv? bruker jeg til å få bort hår jeg ikke får nappet bort. (:

Skrevet

Du kan jo bruke øyensbrynskniv? bruker jeg til å få bort hår jeg ikke får nappet bort. (:

Interessant. Vil du si litt mer om dette? :)

Skrevet

Interessant. Vil du si litt mer om dette? :)

De ser SLIK ut, kan kjøpe de for ikke alt for mye på Cubus (husker ikke prisen) Kanskje rundt 50kr. (Da får du 3 stk i pakken som varer lenge :) ) Det er ganske enkelt å bruke, du "skjærer" ganske enkelt bort uønsket hår :P

• Liker 1
Skrevet

Nei, det må du ikke finne på å gjøre! Bruker øyenbrynskniv eller øyenbrynsvoks!

Skrevet (endret)

Har litt sånne, men gjør ikke noe med de. Hadde ett par med farge på. Fjernet de med elektrolyse. elektrolyse varierer veldig i pris, plassen jeg har brukt tar 250,- kr kvarteret. Da får de vekk en god del hår PERMANENT.

I motsetning til laser tar elektrolyse helt lyse hår + det er ikke dyrt.

Endret av Tulling

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...