Gjest MrsL Skrevet 13. desember 2003 #1 Skrevet 13. desember 2003 Denne gjesteboka http://WWW.bryllupscompagniet.com/boutique_diverse.asp har jeg bestilt og fikk den i dag Kjempefornøyd med den og den var virkelig mye flottere i virkeligheten enn på bildet Anbefalt kjøp!
jea Skrevet 13. desember 2003 #3 Skrevet 13. desember 2003 Jeg har bestilt fra bryllupsbutikken med ingravert bryllupsdato + navnene våre..Den ble rå flott... Fin den fra bc også..
Gjest MrsL Skrevet 13. desember 2003 #4 Skrevet 13. desember 2003 Takk Den er akkurat passe stor også slik at hver gjest kan skrive på en ny side i boka. Vi har 70 gjester da......... Lillafargen var finere i virkeligheten, papirkvaliteten kjempebra og strukturen på permen kom bedre til syne......... *skrytskrytskryt*
Snurre Skrevet 13. desember 2003 #5 Skrevet 13. desember 2003 Var den lilla veldig lilla ? Hvordan er ivory? Tror jeg også skal bestille en slik bok, var det lang leveringstid ?
Gjest Tex Skrevet 14. desember 2003 #6 Skrevet 14. desember 2003 Vi har kjøpt gjestebok fra Calligraphen, og den er også nydelig. Den er i ivory. Ting ser helt annerledes ut på nettbilde enn i virkeligheten, og foreløpig har jeg bare positive erfaringer....
Gjest MrsL Skrevet 14. desember 2003 #7 Skrevet 14. desember 2003 Var den lilla veldig lilla ? Hvordan er ivory? Tror jeg også skal bestille en slik bok, var det lang leveringstid ? Sorry, sent svar - har den store stygge bakedagen i dag Nei den er ikke veldig lilla. Den er syrinlilla hvis det sier deg noe (lyslilla). Ivory vet jeg ikke noe om for den har jeg ikke sett i virkeligheten. Leveringstid? Tja, hva tok det da? I overkant av tre uker tenker jeg.
April Skrevet 15. desember 2003 #8 Skrevet 15. desember 2003 Jeg kjøpte en på Panduro jeg, som jeg må dekorere selv! Tror jeg egentlig burde kjøpt en sånn ferdig som dere har gjort, jeg er jo ikke flink til sånt egentlig...Ja, ja får se om jeg finner noen ideer et sted ellers får jeg bare kjøpe en som er fix ferdig!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå