AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #1 Skrevet 23. november 2011 Hvor mange rette må man ha for å bestå når det er 90 spørsmål?
Linenor Skrevet 23. november 2011 #2 Skrevet 23. november 2011 Er vel litt vanskelig for oss å svare på det som ikke kjenner faget du går opp i. Kommer jo alltid an på hva kravene er for å få bestått den nevnte eksamen du skal opp i. Som regel blir slik informasjon gitt på skolen, eller så pleier det å ligge ute på semestersidene
Gjesten Skrevet 23. november 2011 #3 Skrevet 23. november 2011 Det kommer an på hvor du studerer og hva reglene er for din eksamen. Normalen er vel at man må ha enten 40% eller 60% riktig.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #4 Skrevet 23. november 2011 Kanskje noen visste, eller kunne tenke seg sånn ca.. 30 rette? 50 rette? Uff, føler det gikk veldig dårlig.
Gjest Koala Lompa Skrevet 23. november 2011 #5 Skrevet 23. november 2011 For å stå på en eksamen så ligger vel kravet på bortimot 40% rett,tror jeg. Men om multiple choise var en del av eksamen så blir det vanskelig for oss å svare. Må jeg få benytte denne tråden til å ytre min mening om en slik eksamensform; RÆVVA! En mer urettferdig og tåpelig eksamensform skal man lete lenge etter. Enkelte lærere har bare blitt for late til å lage gode eksamensspørsmål.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #6 Skrevet 23. november 2011 Det var en eksamen med to deler. En multiple choice del og en essay del. Essay delen gikk fint syns jeg, hadde mye å skrive om. Men jeg syns multiple choice delen var VANSKELIG! Av og til bare bytter de om på ordene, og det er vanskelig å huske hva som er rett. Helt enig i at det er en elendig eksamensform. (ene foreleseren var helt enig i det da forøvirg) Man får en seperat karakter på hver av delene også får man en felles karakter på det hele ut i fra de to karakterene, og man må ha bestått begge for å bestå hele faget. Akkurat nå føler jeg at jeg like godt kan ha strøket på multiple choice delen, og det kan gjøre at jeg stryker på hele eksamen selvom jeg gjorde det bra på den andre delen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå