Gå til innhold

Kåpe som bare kan renses..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! :)

Jeg har tatt frem favoritt vinter kåpa mi, og kom på ett problem jeg hadde ifjor; Det suuger til seg svettelukt! Den kan bare renses og hittill har jeg egentlig brukt like mye på rens som det den kostet ...

Er det noe jeg kan sy på eller impregnere armhulene på kåpen med ?? :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia,vet ikke om du tør vaske den på 30 grader med milo.Jeg har vasket ALT jeg har som kun kan renses og alt er like fint.Gulvtepper,skinnjakker/bukser.Alt av dresser og sko.

Skrevet

Heia,vet ikke om du tør vaske den på 30 grader med milo.Jeg har vasket ALT jeg har som kun kan renses og alt er like fint.Gulvtepper,skinnjakker/bukser.Alt av dresser og sko.

Jeg tenkte mer på tips for å forhindre at den gjør det, om det er noe en kan impregnere tøyet med. Eller noe stoff som kan sy's på som ikke tar til seg lukt osv osv :)

Skrevet

Det finnes små lapper/puter til å sy (løst) fast, ja, og som skiftes ved behov. Fås kjøpt i stoffbutikker.

Skrevet

Nytt og Nyttig har også en slags "armhule-bind". Aner ikke noe om effektivitet/hvor gode de er, men har i alle fall registrert at de finnes:)

Skrevet

Jeg får ta den med til en skredder og se om de kan sy på noe smart, takk for svarene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...