Gå til innhold

Hjelp til porto - epla.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på å starte en liten butikk på epla.no, men så lurer jeg litt på hvordan man gjør detmed porto, og hva som blir billigst for kunden?

Burde jeg veie det hjemme, kjøpe frimerker og boblekonvolutter og slikt, eller er smartpost det greieste tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer på å starte en liten butikk på epla.no, men så lurer jeg litt på hvordan man gjør detmed porto, og hva som blir billigst for kunden?

Burde jeg veie det hjemme, kjøpe frimerker og boblekonvolutter og slikt, eller er smartpost det greieste tror dere?

Skrevet

Det varierer hva som er smartest ut i fra vekten, veier pakken mye er smartpost det beste alternativet, hvis ikke og hvis det er mulig er vel boblekovurlutt billigst. Hvis du går innom ditt lokale postkontor er jeg sikker på at de kan hjelpe deg, eller du kan sjekke posten.no

Skrevet

Jeg ville nok insistert på å sende som pakke, for da får man et sporingsnummer og ingen kan hevde at de ikke har fått pakken i posten. Som selger står man tryggere med en sånn ordning. Så får det heller være at det koster en del mer enn å sende som brev.

Skrevet

Dersom jeg skal handle noe på epla selv, vil jeg ha det tilsendt billigst mulig i utgangspunktet, spesielt om sakene er forholdvis små. dersom det er større og dyrere ting, er det jo ok å vurdere pakke med sporing.

Jeg har selv butikk på epla og sender til billigst mulig porto.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...