Gå til innhold

HVA I HELVETE?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fikk brev fra boligbygg idag om at jeg ikke har signert og sendt fornyelse av leiekontrakt, og at jeg må flytte innen 14 dager?!!!!! hva i huleste er det som skjer, jeg har jo signert og sendt brevene FOR LENGE SIDEN og har tilogmed gjort det i deres hovedkontor...

men likevel får jeg dette brevet??

jeg får angst nå, jeg har barn osv... hva i huleste skal jeg gjøre?!!!! jeg kjenner at jeg er ganske redd nå...

Videoannonse
Annonse
Gjest finurlig
Skrevet

Ring dem så fort du kan, det kan hende det er en stor misforståelse.

Skrevet

Ring dem så fort du kan, det kan hende det er en stor misforståelse.

jeg skal dit imorgen.. men hva hvis de ikke tror på meg? har så stor klump i halsen, får bare lyst til å gråte...

Skrevet

Tok dere ikke kopi? Man bør alltid ha egen kopi av kontrakter med begges signaturer, utleier og leietager!

Skrevet

Tok dere ikke kopi? Man bør alltid ha egen kopi av kontrakter med begges signaturer, utleier og leietager!

fikk ingenting... :tristbla: håper ikke de kaster meg ut i gata.. jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. sitter alene her og er redd og lei meg.

Skrevet

Uffa, har ingen trøst å gi, men skal krysse alle fingre og tær for at dette er en misforståelse som blir ordna opp i!

Kjenner angsten kryper end ryggen med tanke på å oppleve noe slikt.

Prøv å erindre når/hvor/hvordan os det ble innsendt, alt kan hjelpe vettu' :klemmer:

Skrevet

TS

fikk ordnet det idag:) åh.. nå ble jeg lettet

• Liker 2
Gjest Silvermist
Skrevet

TS

fikk ordnet det idag:) åh.. nå ble jeg lettet

:tommelopp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...