Gå til innhold

Fleskesex

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er en menneske hun og, som deg. Hun har lyster, og det har han og. Ikke alle har samme preferanser når det kommer til seksualitet, og det må du bare respektere.

• Liker 18
Skrevet

Jeg blir fysisk uvel av å tenke på at det finnes sånne mennesker.

Det gjelder for begge to. At ingen kobler inn tvangspsykiatri er meg en gåte.

• Liker 1
Skrevet

Der fikk jeg noen ubehagelige mentale bilder... :eeeh:

Skrevet

Det er nok ganske få som tenner på den type overvekt, men de få det gjelder må gjerne ha seg så mye de bare vil for min del.

• Liker 3
Skrevet

Du kan begynne med å legge inn deg selv. Fordømmende møkkamenneske, spyyy.

• Liker 14
Gjest Eurodice
Skrevet

Du kan begynne med å legge inn deg selv. Fordømmende møkkamenneske, spyyy.

Dette var saklig du. Hvis du er mann, kunne du selv ha tenkt deg å kose og klemme og ha sex (hvordan det skulle foregå, kan jeg ikke helt forestille meg) med en så smellfet kvinne? Eller hvis du er kvinne, kunne du tenkt deg å ha sex med en tilsvarende fet mann?

• Liker 1
Skrevet

Sex er jo mye annet enn penetrering...

• Liker 2
Skrevet

Hva er egentlig poenget med denne tråden?

:klo:

• Liker 14
Gjest Eurodice
Skrevet

Sex er jo mye annet enn penetrering...

Sier du det? Det visste jeg ikke :ler: .

Skrevet

Jeg blir faktisk også litt kvalm av tanken. (Jeg er bare ett menneske, sorry)

Men å gå over til å anbefale tvangsbehandling, det blir over grensa for meg. Fy!

Er du noe spor bedre enn de predikantene som vil helbrede de "ekle homsene"?

• Liker 3
Skrevet

Det er nok ganske få som tenner på den type overvekt, men de få det gjelder må gjerne ha seg så mye de bare vil for min del.

Helt enig med du.

• Liker 1
Skrevet

Sex er sunt og er jo også en form for trening, så hvorfor skal ikke hun også kunne ha sex? Kanskje hun til og med hadde gått ned i vekt dersom de ble sammen igjen og begynte å ha sex seks ganger om dagen? :)

At det er usunt og lite flatterende å være så feit er en ting, men jeg skjønner ikke hvorfor det er så ekkelt å ha sex bare fordi man har masse flesk på kroppen. Jeg synes kanskje heller de som går rundt og tenker på sånt og kvalmes over det burde finne seg noe annet å tenke på. Ha mer sex kanskje? ;)

• Liker 4
Skrevet

Hva er problemet? Hvis dem hadde bra sex sammen, å ønsker å ha mere sex med hverandre?

Hvorfor skulle noen bry seg med det?

Selv kunne jeg ikke tenkt meg en så feit person som sex-partner/partner, men det er faktisk min personlige mening, kan ikke legge meg borti hva andre ønsker.

• Liker 7
Gjest On Topic
Skrevet (endret)

Begriper ikke hva som er meningen med slike utsagn ts...

Endret av On Topic
  • Liker 4
Skrevet

Hva er egentlig poenget med denne tråden?

:klo:

Hm, si det. Lurte på det samme selv.

Alle mennesker har ulike behov, ulike størrelser på kroppen, ulik smak på mennesker; det å opprette en "spy-tråd" for og rett og slett fortelle hvor ekkelt det er at en dame savner sex på grunn av vekten hennes; det er det som er ekkelt.

• Liker 2
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

så feite mennesker har ikkje lov å ha sex eller seksuell lyst......?

seriøst noko gale med verden!

Skrevet

Akkurat nå klarer jeg ikke å la være å sitere Hilde. Dette er første innlegg på dette forumet. Hvor mange av oss glemmer disse ordene når vi poster. Jeg tillater meg å utheve det jeg syns angår denne tråden.

I et forum som dreier seg om seksualitet vil det alltid dukke opp spørsmål/saker som kan virke fremmed for andre enn dem det gjelder. Disse bør få lov til å lufte sine tanker her hos oss uten å føle seg utledd eller bli møtt med spysmilies og lignende uttrykk.

Seksualitet kan innebære usikkerhet, nysgjerrighet, redsel for å bli støtt ut av andre m.m., men likevel kan man ha behov for å lufte tanker. La dem gjøre det her på Kvinneguiden Forum, uten at de blir møtt med forutinntatte holdninger.

Vis litt takhøyde for ting som virker fremmed og rart på deg, så kanskje du kan lære noe. Les og lær, også her. Selv om det ikke er av interesse for deg selv seksuelt, så vokser man veldig på å legge fordommer til side og være medmenneske.

Å holde seksualitetforumet fritt for spydigheter og andre usakligheter er noe vi alle vil ha nytte av.

• Liker 5
Skrevet

Hvorfor bry seg om hva andre gjør, og om de har sex eller ikke? Veldig uinteressant!

Jeg blir ikke kvalm i det hele tatt jeg, for dette har ikke noe med meg å gjøre. La nå folk holde på som de vil, så lenge de er voksne, og ikke skader andre.

Og hvorfor er det så ille at feite mennesker har sex? Eller et kjærlighetsliv? De har da vel akkurat samme behov som oss andre.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...