Gå til innhold

Big Bite


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, hva tenker dere om feks. de grove subsene til Big Bite? Er dette ok å spise?

Det er jo en kjapp og grei lunch om man ikke har hatt tid til å ta med niste.

Jeg spiser 1 Big Bite hver uke, fordi jeg synes det er godt. Og jeg velger en halv grov med kyllingfajitas og alt av grønnsaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes big bite er en god fast food kiosk, du kan styre ganske mye selv om det du kjøper der skal være sundt eller usunt. Big Bite is great =)

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*kremt* Tør jeg å skrive dette her da? Jeg jobbet på Big Bite i 9 mnd. På de 9 mnd jeg jobbet der så spiste jeg en halv Big Bite for dagen (noen ganger 1 hel) og jeg la på meg en HEL del kilo! Tør ikke å si hvor mange kilo en gang :sjenert:

Hovedingrediensen til kyllingfajitas er majones. Det var det jeg spiste ganske ofte, ja.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*kremt* Tør jeg å skrive dette her da? Jeg jobbet på Big Bite i 9 mnd. På de 9 mnd jeg jobbet der så spiste jeg en halv Big Bite for dagen (noen ganger 1 hel) og jeg la på meg en HEL del kilo! Tør ikke å si hvor mange kilo en gang :sjenert:

Hovedingrediensen til kyllingfajitas er majones. Det var det jeg spiste ganske ofte, ja.

Man ser tydelig på dette bildet at det fajitasen stort sett består av majones.

Men de andre subsene og wrapsene virker forholdsvis ok. Sikker på at de kun var maten fra BigBite som førte til den vektoppgangen? Det er jo også vanlig å gå opp og ned i vekt en kilo i løpet av dagen, så den ene kiloen der på 9 måneder er ikke særlig mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

... og jeg la på meg en HEL del kilo! Tør ikke å si hvor mange kilo en gang :sjenert:

.

Det er jo også vanlig å gå opp og ned i vekt en kilo i løpet av dagen, så den ene kiloen der på 9 måneder er ikke særlig mye.

:fnise:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

med kyllingfajitas så mente jeg subsen med pålegget kyllingfajitas. Men logisk nok så er det majones eller noe ala det som er hovedingr.

Jeg spiser uansett majones hver dag på brødskiva, så det utgjør ikke store forskjellen på den fronten. Jeg spiser da ikke smør.

Drakk du kanskje brus eller juice også henlu? som regel der kcl kommer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke Big bite er spesielt sunt,men er vel ok en gang iblant.

Spiste der litt før,men siden det alltid er så varierende kvalitet der så gidder jeg rett og slett ikke mer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jobbet på bigbite - derfor - jeg spiser ikke på bigbite! Mye rart som serveres der.

Som hva da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med kyllingfajitas så mente jeg subsen med pålegget kyllingfajitas. Men logisk nok så er det majones eller noe ala det som er hovedingr.

Det er da ikke logisk når fajita = grillet kjøtt i tortilla! Rart påleggsnavn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er da ikke logisk når fajita = grillet kjøtt i tortilla! Rart påleggsnavn.

nei, mye som ikke er logisk men som alikevel finnes :fnise:

ett av subs "påleggene" heter kyllingfajitas, var forresten dagens i dag :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Jeg la altså ikke på meg 1 kilo :fnise: Da hadde jeg ikke brydd meg :jepp:

Drakk du kanskje brus eller juice også henlu? som regel der kcl kommer fra

Nei, det gjorde jeg faktisk ikke. Liker veldig godt isvann :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tør jeg anbefale filmen "Supersize Me"? Den kan være interessant om man ønsker å se effekten av hyppig inntak av søplemat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

*kremt* Tør jeg å skrive dette her da? Jeg jobbet på Big Bite i 9 mnd. På de 9 mnd jeg jobbet der så spiste jeg en halv Big Bite for dagen (noen ganger 1 hel) og jeg la på meg en HEL del kilo! Tør ikke å si hvor mange kilo en gang :sjenert:

Hovedingrediensen til kyllingfajitas er majones. Det var det jeg spiste ganske ofte, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, dette hørtes jo nesten rart ut. Har selv jobber på big bite i over 3 år, la aldri på meg noe, selv om jeg spise big bite hver dag. Gikk faktisk ned litt i vekt. og nei, jeg er ikke tjukk eller noe. Er slank og greit trent med a 19 i bmi. Skal dog ikke påstå at big bite er det beste og spise, men det er litt opp til deg selv hva du bestiller.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...