kristin1992 Skrevet 23. november 2011 #1 Skrevet 23. november 2011 Hei! Jeg har planer om å begynne å svømme som et alternativ for å komme i bedre form. Jeg er nylig bosatt i Oslo (Majorstua) og lurte på om det er noen av dere som har noen tips om hvor jeg kan gå å svømme? Har undersøkt med blant annet Bislet Bad, men her må jeg kjøpe medlemskap for hele treningssenteret, og det er i tillegg litt for dyrt for en student. Det jeg er på utkikk etter er rett og slett en svømmehall hvor det er mulig å kjøpe et klippekort eller lignende, med ikke alt for stive priser. Gjerne i nærheten av Majorstua. Det finnes kanskje noen skoler som har svømmebasseng som er åpent på kveldstid?
Zzyzx Skrevet 23. november 2011 #2 Skrevet 23. november 2011 Hvis du er student så må jo studentidretten være greia? Domus Athletica har svømmehall. http://www.sio.no/wps/portal/sio/trening?WCM_GLOBAL_CONTEXT=/wps/wcm/connect/migration/SiO/Trening/v_re+treningssentre/domus+athletica+info 2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #3 Skrevet 23. november 2011 Støtter tipset om SiO Domus Athletica. Domus Athletica Svømme- og badeavdeling med 25 m basseng, miljøbasseng (33 grader), badstuer og solsenger Avhengig av hvor du er student kan du få treningskort for ned til 800 kroner for ett semester. Prisliste treningskort SiO
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå