Gjest shirelle Skrevet 23. november 2011 #1 Del Skrevet 23. november 2011 (endret) Mamma skal få en sånn kjøleskapskaraffel fra Eva solo i julegave fra meg, men jeg skal kjøpe noe mer til henne også. Vet bare ikke hva. Skal koste rundt 2-300 kr, og bør heller ikke være så stort, siden jeg må ha det med i kofferten. Noen tips? Har tenkt på smykke eller øredobber, partyveske, neglelakk, sånne ting, men jeg vet ikke hva hun liker, og er så redd for å kjøpe noe feil, som hun ikke liker og ikke blir å bruke :| Hun er forresten i 50årene. Endret 23. november 2011 av shirelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marielle171 Skrevet 23. november 2011 #2 Del Skrevet 23. november 2011 Vet ikke om hun liker det, men hva med noen slags oljer.. enten for kroppen eller olivenoljer, gode oliven, søt olivenskål.. noe sånt? Og pakke fint sammen? vet ikke om hun er glad i sånt da men:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solsmil Skrevet 23. november 2011 #3 Del Skrevet 23. november 2011 vet jo ikke helt hvordan stil hun har da... men sminkeveskene fra Lulu's er utrolig fine og praktiske. Eller så kan du jo kjøpe henne en god håndkrem hvis det er noen hudprodukter du vet hun bruker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå