AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #1 Skrevet 23. november 2011 Oioioi! Neste år, i SEPTEMBER planlegger vi bryllup! :rodmer: Nyforlovet og innmari nyforelsket i min elskede! Har noen planlagt septemberbryllup eller vært i septemberbryllup? Noe spesielt du hadde forventet til denne årstiden? Tips om farger til bukett pynt? Middagsretter til denne årstiden? Tenker egentlig litt på helstekt indrefilet eller oksesteik. Alt av interesse!
Thinkerbelle Skrevet 23. november 2011 #2 Skrevet 23. november 2011 Hei! Spørs litt om det er tidlig eller sent i september egentlig:) tidlig kan være seeeen sommer mens sen kan være tidlig høst:) Har vært i septemberbryllup, egentlig bra tid, fordi man er ferdig med verste bryllupsrushet som ofte er om sommeren, mens det fremdeles er fint ute:) det blir tidligere mørkt noe man kan utnytte i forhold til en litt "koseligere og lunere" følelse. Da jeg var i bryllup regnet det heeeeelt utrolig mye, men det ble nesten bare sjarmerende. I forhold til mat og stemning så tror jeg det beste er at dere bestemmer dere for stil og velger deretter. September er litt mellommåned, så vinkle det slik dere selv ønsker:)
AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #3 Skrevet 23. november 2011 Sent i september. 22 september 2012 Tusen takk for svar og synspunkt!
Ninnin86 Skrevet 23. november 2011 #4 Skrevet 23. november 2011 (endret) Vil tipse om denne siden! Her kan du finne MYE inspirasjon til fargesammensetninger, buketter, kjoler osv Er en fotograf som har lagt ut og kategorisert mange av bryllupsbildene hun har tatt, så det er lett å finne frem på siden Jeg ville definitivt valgt de typiske høstfargene (mørk rød, oransje, mørkegrønn osv), hvis jeg skulle hatt et høstbryllup! Utnytt de nydelige fargene, det tror jeg blir kjempefint Masse stearinlys er også kjempefint på høsten!! Masse lykke til med planleggingen Endret 23. november 2011 av Ninnin86
AnonymBruker Skrevet 24. november 2011 #5 Skrevet 24. november 2011 Menytips: - Ferskt lam til hovedrett, selvfølgelig! - September er tiden for skogssopp, enten til en forrett eller som garnityr til hovedretten. - Veldig mye av norskproduserte grønnsaker er flotte i september. Feks blomkål, alt av rotgrønnsaker, nye poteter... - Dessert: Noe av norske plommer! Beste som fins. September er min favorittmåned, blant annet pga av alle de gode råvarene, og pga det fine lyset. Så fin måned å gifte seg i!
Gjest Tirkes Skrevet 25. november 2011 #6 Skrevet 25. november 2011 Vi hadde bryllup i september og var heldige med været, selv om det ikke var så varmt. Var 17 grader og lettskya sol, egentlig perfekt til bunad/kjoler/dressjakker kombinert med mye god mat og drikke. Jeg brydde meg ikke om høstfarger eller noe sånt til blomstene, jeg hadde valgt roser, og de kan du få i hvilke farger som helst året gjennom. Til og med blå. Vi hadde skaffet mange fakler på stativ, hadde stor uteplass med tak over store deler, som ble mye brukt på kvelden. Er glad vi hadde faklene, for det skapte veldig stemning. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå