AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #1 Skrevet 23. november 2011 Er syk i dag, så har sett på alt rælet som går på tv på dagtid. Millionaire matchmaker fascinerte meg litt, og jeg begynte å få tanker om å starte opp noe likt selv, bare i Norge. Konseptet er at de hjelper rike menn å møte en dame de kan bli sammen med. De setter visse kriterier for hvordan dette damen skal være, og så setter byrået opp et møte mellom de. Kunne dette funket i Norge tror dere? Startet opp som grunder med en slik idè? Er litt fascinert av konseptet;) 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #2 Skrevet 23. november 2011 Jeg tror ikke noege er klar for noe slikt. Ingen damer hadde turt å meldt seg på i frykt for å virke griske og golddiggers.. Folk er alt for dømmende i norge til noe slikt. 1
Gjest Regza Skrevet 23. november 2011 #3 Skrevet 23. november 2011 Har norge i det heletatt nok rike til at det er ett varig marked for det?
saltvann Skrevet 23. november 2011 #4 Skrevet 23. november 2011 Norge er et veldig lite land, og det er ikke så mange av de mennene du er ute etter.. Tror ikke Norge er stort nok til å "spesialisere seg" innenfor en viss gruppe. Hvis du skal starte noe slikt må det være for alle, siden Norge er et såpass lite land.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #5 Skrevet 23. november 2011 Det kunne vært artig hvis de hadde gjort en litt anderledes vri på konseptet, rike kvinner som dater fattige menn .
Linenor Skrevet 23. november 2011 #6 Skrevet 23. november 2011 Jeg syns det virker superspennende :D Men tror det kan være noe vanskelig her i Norge, dessverre.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #7 Skrevet 23. november 2011 Hvorfor akkurat "millionærdating"? Det høres bare pinlig ut. Når man er jakt etter en kjæreste, så er ikke det å være "millionær" det viktigste for å si det sånn.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #8 Skrevet 23. november 2011 Hvorfor akkurat "millionærdating"? Det høres bare pinlig ut. Når man er jakt etter en kjæreste, så er ikke det å være "millionær" det viktigste for å si det sånn. Har du sett "The Millionaire Matchmaker"?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå