Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er syk i dag, så har sett på alt rælet som går på tv på dagtid.

Millionaire matchmaker fascinerte meg litt, og jeg begynte å få tanker om å starte opp noe likt selv, bare i Norge.

Konseptet er at de hjelper rike menn å møte en dame de kan bli sammen med. De setter visse kriterier for hvordan dette damen skal være, og så setter byrået opp et møte mellom de.

Kunne dette funket i Norge tror dere? Startet opp som grunder med en slik idè?

Er litt fascinert av konseptet;)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke noege er klar for noe slikt. Ingen damer hadde turt å meldt seg på i frykt for å virke griske og golddiggers..

Folk er alt for dømmende i norge til noe slikt.

• Liker 1
Skrevet

Har norge i det heletatt nok rike til at det er ett varig marked for det?

Skrevet

Norge er et veldig lite land, og det er ikke så mange av de mennene du er ute etter.. Tror ikke Norge er stort nok til å "spesialisere seg" innenfor en viss gruppe.

Hvis du skal starte noe slikt må det være for alle, siden Norge er et såpass lite land.

Skrevet

Det kunne vært artig hvis de hadde gjort en litt anderledes vri på konseptet, rike kvinner som dater fattige menn :) .

Skrevet

Jeg syns det virker superspennende :D Men tror det kan være noe vanskelig her i Norge, dessverre.

Skrevet

Hvorfor akkurat "millionærdating"? Det høres bare pinlig ut. Når man er jakt etter en kjæreste, så er ikke det å være "millionær" det viktigste for å si det sånn.

Skrevet

Hvorfor akkurat "millionærdating"? Det høres bare pinlig ut. Når man er jakt etter en kjæreste, så er ikke det å være "millionær" det viktigste for å si det sånn.

Har du sett "The Millionaire Matchmaker"?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...