Gå til innhold

flytende eyeliner...kan ikke legge....

Anbefalte innlegg

Skrevet

har vært hos hudpleier som har sminka meg til fest, og blei kjempestilig med flyternde eyeliner!! Kjøpte selvfølgelig for å bruke flere ganger, men da jeg skulle legge ble linja uklar, og jeg så mer ut som en klovn :roll:

Merket jeg kjøpte var noe billig greier, rimmel tror jeg.

bruker dere flytende eyeliner, og har dere stalltips til bra merke, og hvordan man skal legge? Kanskje øvelse gjør mester?

Videoannonse
Annonse
Gjest Tristessa
Skrevet

Har den en pensel som består av bust? Slik at den er som en tynn, tynn malerpensel? Da ville jeg gitt den opp, synes den er klin umulig å bruke. De med svampaktig applikator er enklere å bruke, lettere å få jevnt. Men hvis du har tålmodighet, går det bedre med litt øving. Q-tips er bra for å fjerne det som eventuelt måtte komme på avveie, og det blir finest hvis den legges helt inn til øyevippene, slik at det ikke blir et mellomrom.

Skrevet

Ja jeg har flytende eyeliner....

Enkelt er det ikke nei, det krever trening.

Gjest babygirl
Skrevet

jeg anbefaler L'Oreal flytende eyeliner. den er veldig lett å påføre synes jeg.

Skrevet

Jeg bruker Diorliner (Eyeliner tracé précis). På denne er hylsen "blyantformet", og man skrur på den stedet for å dyppe penselen. Syns den er god å legge, det er også lettere å få en tynn strek uten søling enn andre typer jeg har prøvd.

Skrevet

Jeg bruker Isadora. Den har en slags svampaktig tynn pensel/spiss. Må legges helt inntil vippene, og bruker q-tips med sminkefjerner etterpå til å fjerne det "overflødige" av eyeliner og maskara.

Skrevet

Jeg bruker ArtLiner fra Lancôme.

Den er _veldig_ bra.

Skrevet
jeg anbefaler L'Oreal flytende eyeliner. den er veldig lett å påføre synes jeg.

:Nikke:

Skrevet

Jeg bruker flytende eyeliner fra Bodyshop, den er helt ok. Det var den første flytende eyelineren jeg kjøpte, og som sagt bruker jeg den fremdeles, så så vanskelig å påføre kan den ikke være.

Skrevet
Jeg bruker Diorliner (Eyeliner tracé précis). På denne er hylsen "blyantformet", og man skrur på den stedet for å dyppe penselen. Syns den er god å legge, det er også lettere å få en tynn strek uten søling enn andre typer jeg har prøvd.

Denne har jeg også. Anbefales!

Skrevet

Jeg bruker også L'oreal sin flytende og syns den er kjempebra. Pleier gjerne å jevne ut streken med en q-tip hvis den blir ujevn eller hvis jeg ikke vil ha den så "skarp". Du kan jo prøve det. Er sikkert bare litt trening som skal til :-)

Skrevet

Jo, øving gjør mester. Men det kan hjelpe å ta av litt overflødig på hånda før du legger på, det hjelper ihvertfall meg :D

Jeg bytter litt på merke, men bruker ikke de helt billigste. Har en sånn teori om at selv om jeg ikke har så god råd, så koster jeg på meg skikkelig sminke! Den er som regel lettere å få til, og holder mye lengre enn billige varianter. Er ikke så mye penger å spare på å kjøpe billige merker faktisk.

:vinke:

Skrevet

Bruker den flytende eyelineren til BodyShop, og den har en fin tupp. Men det er bare en ting å gjøre med flytende eyeliner: Gå på badet, og hold på å øve til det blir bra! Først ene øyet, så andre. Vask av mellom hver gang, heller enn å klatte mer og mer. Kjøp en rimelig eyeliner først, så du kan bruke mye for å få det bra. De som har et lite "blekkhus" nederst er som regel ganske greie å få til. L'Oreal har en, mener jeg, det samme har BodyShop. Isadora sin har litt annerledes pensel, men heller ikke så ille. Du kommer til å se ut som en klovn de første gangene, men etterhvert klarer du å ta på akkurat passe.

Øvelse gjør mester!!!

Catzy

Gjest Anonymous
Skrevet

eyelineren du har er sikkert helt ok! Krever bare trening.. Og bruk q-tips til på korrigere med. Øvelse gjør mester :blunke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...