muffineline Skrevet 23. november 2011 #1 Skrevet 23. november 2011 Jeg bor i en kjellerleilighet hvor fremsiden av leiligheten ligger på bakkenivå,mens baksiden ligger under bakken. I det siste har jeg lagt merke til en rar lukt i leiligheten, men skjønner ikke hva den kommer av. Den er ikke der konstant, men av og til kjenner jeg det ekstra godt. Den er ikke grusom, men man merker den. Kan det være mugg, fukt eller avløpsrørene kanskje? Synes nesten av og til at det lukter av vannet i springen..
AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #2 Skrevet 23. november 2011 det kan være så mangt. er det fuktig i vinduskarmene? er det noe annet som kan indikere fukt? vi hadde også en merkelig lukt i leiligheten vi leide tidligere, og det viste seg, når vi målte fuktverdien i veggen, at det var over 60 prosent fuktighet i veggen! og når vi dro ut de store skapene i forskjellige rom, så var det fullt av mugg der! om du har mulighet, bør du måle fuktverdien i veggene, den skal ikke overstige 15 prosent tror jeg det var.
muffineline Skrevet 23. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2011 det kan være så mangt. er det fuktig i vinduskarmene? er det noe annet som kan indikere fukt? vi hadde også en merkelig lukt i leiligheten vi leide tidligere, og det viste seg, når vi målte fuktverdien i veggen, at det var over 60 prosent fuktighet i veggen! og når vi dro ut de store skapene i forskjellige rom, så var det fullt av mugg der! om du har mulighet, bør du måle fuktverdien i veggene, den skal ikke overstige 15 prosent tror jeg det var. Oj, det må jeg få undersøkt! Klarer du å beskrive hvilken lukt det var? luktet det råttent?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå