AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #1 Skrevet 23. november 2011 Jeg ønsker meg en hobby jeg kan bli helfrelst på. Har prøvd mye forskjellig, og mye liker jeg, men det stopper liksom der, det er noe jeg liker men ikke noe som jeg blir helt oppslukt av liksom. Jeg liker å sy(klær o.l), men det er litt tiltak å komme i gang, pluss at det er dyrt. Jeg liker å skrive, men sjelden jeg får gjort det, mangler inspirasjon. Jeg liker digiscrap, men ikke helt det store. Jeg liker hekling og strikking, men i små mengder. Tar litt bilder. Har prøvd scrapbooking/kortlaging, men ikke helt min greie. Smykkelaging var heller ikke noe jeg falt for. Lesing er kjekt i perioder. Tegning og maling er gøy av og til. Mulig jeg ikke klarer bli helfrelst grunnet at jeg er deprimert. Men ønsker meg en hobby som kan bety mer for meg, som jeg kan bruke tiden min på, uten at det skal være tiltak. Jeg trener, men ingen hobby. Er det noen som har noen ideer til hobby for meg?
Wonders Skrevet 23. november 2011 #2 Skrevet 23. november 2011 (endret) Jeg liker å drive med neiler og håroppsett. Tar minimalt med tid, ikke avhengi av andre eller vind & vær. Det er egenpleie. Tar lite plass og man kan bli avbrutt uten noen store bekymringer. Jeg driver med Konad Nail stamping, kjøpt på ebay. Så dyrt på nelly.com. Og håroppsett ser jeg og gjentar fra youtube og denne dama. http://www.youtube.com/user/lilithedarkmoon Endret 23. november 2011 av Wonders 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå